  • 21. Data: 2004-07-07 14:54:50
    Temat: Re: karta bankomatowa
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A co ;-)) ? Wlazło się na minusik bez świadomości tegoż ;-))) ?

    To konto operacyjne, na ktore wplacam kase jak jest mi akurat potrzebna
    do pewnych dzialan, stad czeste operowanie w okolicach zera. Swoja droga
    bez problemu udalo mi sie kiedys zrobic debet uzywajac tylko i wylacznie
    karty. Bezsensu.

    > ;-))) BTW - a jak tam mbank - coś na nich nie psioczysz i jest to wielce
    > podejrzane ;-)))

    Konto jest, ale jeszcze nie uzywane. Loguje sie czasami, zeby sprawdzic,
    czy nie zapomnialem hasla. ;-) Ale po likwidacji BePeHahahaha zaczne go
    uzywac, czyli niedlugo. Wtedy sie zacznie... ;-)))))

    Bartol

  • 22. Data: 2004-07-07 15:02:38
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał:

    > Konto jest, ale jeszcze nie uzywane. Loguje sie czasami, zeby sprawdzic,
    > czy nie zapomnialem hasla. ;-) Ale po likwidacji BePeHahahaha zaczne go
    > uzywac, czyli niedlugo. Wtedy sie zacznie... ;-)))))

    mBank tak się wystraszył porównań do inteligo, że:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    48801&t=648801&sr=dd&pn=1
    ;-)))

  • 23. Data: 2004-07-07 15:51:45
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > mBank tak się wystraszył porównań do inteligo, że:

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    48801&t=648801&sr=dd&pn=1
    > ;-)))

    i nawet już wiedzą jak to będzie przebiegało, bo napisali

    "Z góry serdecznie przepraszamy Klientów za ewentualne utrudnienia
    wynikające z wprowadzanych zmian."

  • 24. Data: 2004-07-07 17:00:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wtedy sie zacznie... ;-)))))

    Czekamy zatem ;-))) Trochę zabawy na co dzień nie zaszkodzi ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn