    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta IKM-pekao sa
    Date: Sat, 9 Oct 2004 22:35:18 +0200

    Witam.

    > przy darmowych przelewach i wielu darmowych bankomatach jest to
    > niewiele.

    Moim zdaniem sporo za dużo.

    > ja nie lubię gotówki, wybieram po kilkadziesiąt złotych co
    > 2-3 dni, więc mi wystarcza. a większe kwoty wybieram z konta w vw bank
    > direct, gdzie są ubezpieczone przez 3 godziny od wybrania, a każdy
    > bankomat w Polsce za darmo.
    >
    > karty wypukłe mają w cenach podobnych, jak gdzie indziej.

    Raczej droższe niż gdzie indziej.

    > a jednak w cenie jest jakiś tam w miarę sensowny pakiet
    > ubezpieczeniowy (poza NNW wypłacanym dopiero przy utracie zdrowia
    > powyżej 50%).

    Raczej mało mnie interesuje ten pakiet. W każdym razie oddałbym go za
    1PLN/miesięcznie.

    > mnie zastanawia jedno:
    > dlaczego w Pekao SA tak uciążliwe są wszystkie operacje wiążące się z
    > lokowaniem oszczędności długoterminowych?

    A kto by tam lokował pieniądze na dłużej, jeśli częśto gęsto RORy lub
    produkty podobne są lepiej oprocentowane niż ich lokaty?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret