    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kantor alior
    Date: Thu, 23 Apr 2015 23:25:05 +0200

    W dniu 2015-04-23 o 14:26, ikarek pisze:
    > Użytkownik "klaus" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No mam w pobliżu i tak pewnie zrobię. Dzwoniłem do Aliora i zeby
    > wypłacić więcej waluty trzeba najpierw zostawić pisemną dyspozycję
    > w danej placówce, w której będzie się odbierało. Trochę lipa, w takim
    > PKO BP wystarczyło zadzwonić.

    Przez stronę też można awizować, tekst ze strony do składania dyspozycji:

    Wypłaty w oddziale

    Waluty zakupione w Kantorze możesz wypłacać bez prowizji w oddziałach
    Alior Banku. Każda wypłata gotówki od 20 000 PLN i 2000 jednostek waluty
    (EUR,USD,GBP) wymaga wcześniejszego zgłoszenia - notyfikacji.
    Notyfikacja powinna zostać zgłoszona najpóźniej do godziny 14:00 na dwa
    dni robocze przed planowaną datą wypłaty w oddziale. W przypadku
    nieodebrania środków zostanie pobrana opłata zgodna z Tabelą Opłat,
    Prowizji i Oprocentowania. Wypłaty gotówki poniżej wymienionych kwot nie
    wymagają wcześniejszej notyfikacji.