  • 91. Data: 2022-03-03 11:41:41
    Temat: Re: jeśli chcesz pomóc Ukrainie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co do numeru konta bankowego to podają stale w stopce programu telewizyjnego Ukraina
    24 (poza netem dostępny np. na Hotbird).
    Czytam: IBAN UA223226690000026007300905964.
    I jeszcze jakiś kod: (cyrylicą EDRPOU) 39696398, jest również QR-kod.
    Ktoś zweryfikuje czy nie ma literówki?

  • 92. Data: 2022-03-03 11:58:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 3 marca 2022 o 11:42:04 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Czytam: IBAN UA223226690000026007300905964.
    > I jeszcze jakiś kod: (cyrylicą EDRPOU) 39696398, jest również QR-kod.

    A Tobie to internet wyłączyli?
    I czyje właściwie ma być to konto, na co zbierają?
    Bo na armię to jest:
    IBAN UA843000010000000047330992708
    EDRPOU Code 00032106 (ale co to jest EDRPOU to nie mam pojęcia, bo sprawdzenie w
    google, że to rodzaj KRS, się nie liczy).

    A co to jest w ogóle ta Ukraina24? Może to jakiś ruski fake?

    Ciekawostką jest to, że jak się pojawiła możliwość wpłacania kartą, to były do wyboru
    hrywny, euro, dolary i ruble - ale ruble teraz znikły.
    Funtów nie ma, szkoda, nie chcę tuczyć curvy.

  • 93. Data: 2022-03-03 12:09:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba retransmitują w TVP hbb i na Onecie?

    -----

  • 94. Data: 2022-03-03 12:11:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    5 minut googla pokazało, że to jest jakaś fundacja "wróć żywy", z Kijowa.
    Cóż, przelewając im kasę SWIFTEM dopłacisz ponad stówę.
    Jak nie jesteś antymilitarystą to lepiej wpłać na armię normalnym elixirem via BGK:
    Konto: PL91113000070080239435200002
    Odbiorca: National Bank of Ukraine
    Tytuł przelewu: for crediting account 47330992708
    A jak jesteś, to wpłać na jakąś polską organizację albo sam poszukaj Ukrainców, co
    przyjechali, i daj im banknot.

  • 95. Data: 2022-03-03 12:35:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Mar 2022 02:58:23 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A Tobie to internet wyłączyli?
    > I czyje właściwie ma być to konto, na co zbierają?
    >
    > A co to jest w ogóle ta Ukraina24? Może to jakiś ruski fake?

    Ącki nader jest aktywny na pl.soc.prawo; na innych grupach nie wiem.
    Z jego wypowiedzi wynika, że to albo troll albo przynajmniej pożyteczny
    idiota Fiutina.
    Liczyłbym się z tym, że kasa wpłacona na podane przez niego konto trafi w
    kacapskie ręce.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 96. Data: 2022-03-03 12:37:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co koło mnie jeżdżą zwykle Porsche.

    -----

  • 97. Data: 2022-03-03 13:21:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    > idiota Fiutina.
    > Liczyłbym się z tym, że kasa wpłacona na podane przez niego konto trafi w

    No nazwa >fundacja "wróć żywy", z Kijowa<
    może wskazywać na to, że ruskie mają wrócić żywe. A na tym nam nie
    zależy.

    "Wróć" sugeruje, że tam przyjechał jako obcy. Mieszkaniec nie musi
    wracać *Z* Kijowa. Mieszkaniec ma wrócić żywy *DO* Kijowa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 98. Data: 2022-03-03 13:34:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Mar 2022 12:35:51 +0100, Olin napisał(a):

    > Ącki nader jest aktywny na pl.soc.prawo; na innych grupach nie wiem.
    > Z jego wypowiedzi wynika, że to albo troll albo przynajmniej pożyteczny
    > idiota Fiutina.

    Żeby nie być gołosłownym: już 8 grudnia 2021 pisał tak:

    "Jeśli Rosjanie wejdą na Ukrainę, ludność powita ich z otwartymi rękami, a
    tym bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    własnych skorumpowanych oligarchicznych rządów. Powstanie Ukraina
    Zachodnia, w granicach mniej więcej Polski z 1939 roku."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/_O3satcdQ
    BA/m/M4lVmRUdCgAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 99. Data: 2022-03-03 14:19:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Mar 2022 13:34:57 +0100, w <xufkilq4jm6n$.175rn0nlupdg0.dlg@40tude.net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

> [...]
    > własnych skorumpowanych oligarchicznych rządów. Powstanie Ukraina
    > Zachodnia, w granicach mniej więcej Polski z 1939 roku."

    Czyli jest to onuckie ścierwo z wypranym mózgiem.

  • 100. Data: 2022-03-03 14:22:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie doceniłem niechęci Ukraińców do Rosjan, mea culpa. Może to marne
    usprawiedliwienie, ale jestem w licznym całkiem zacnym
    towarzystwie.
    Ciekawe też, czy gdyby nie mieli Zelenskiego, to opór trwałby tak samo? Pytanie o to,
    czy jednostki kształtują historię.
    Co do reszty pożyjemy zobaczymy. Lepsza Ukraina zachodnia niż rosyjskie rakiety i
    czołgi trwale nad Bugiem.

    -----