  • 1. Data: 2002-11-11 12:00:41
    Temat: jaki fundusz inwestycyjny po Belkowym?
    Od: o...@p...onet.pl

    Niedlugo konczy mi sie lokata, ktora chroni mnie przed Belka.
    Stad tez moje pytanie w jaki fundusz inwestycyjny zainwestowac
    kwote ok. 30tys. zl? (a moze jeszcze w cos innego?)
    Nie interesuja mnie fundusze o wysokiej stopie ryzyka ale tez i
    o bardzo niskiej (ta kwote moge ulokowac na ok. 1 roku do 1,5).

  • 2. Data: 2002-11-11 12:09:24
    Temat: Re: jaki fundusz inwestycyjny po Belkowym?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie interesuja mnie fundusze o wysokiej stopie ryzyka ale tez i
    > o bardzo niskiej (ta kwote moge ulokowac na ok. 1 roku do 1,5).

    Zobacz te niowe bankowe produktuy BZ WBK, Pekao czy BIG BG.
    aleoprocentowanie takie sobie ;)

  • 3. Data: 2002-11-11 14:14:39
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niedlugo konczy mi sie lokata, ktora chroni mnie przed Belka.
    > Stad tez moje pytanie w jaki fundusz inwestycyjny zainwestowac
    > kwote ok. 30tys. zl? (a moze jeszcze w cos innego?)

    Union Investment Obligacji albo ING Obligacji

  • 4. Data: 2002-11-12 10:30:38
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    GTFI FIO Obligacji - najlepszy :).

  • 5. Data: 2002-11-12 13:05:06
    Od: a...@p...onet.pl

    CZESC,

> [...]
    > Nie interesuja mnie fundusze o wysokiej stopie ryzyka ale tez i
    > o bardzo niskiej (ta kwote moge ulokowac na ok. 1 roku do 1,5).

    Polecam Union Investment Obligacji ewentualnie GTFI OS,
    Jesli jednak chcesz porównać wyniki wielu funduszy polecam uzyteczna
    wyszukiwarke na portalu www.bankier.pl , dokładny adres:

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/fundusze/narzedzi
    a/znajdz/

    a pod adresem http://www.bankier.pl/inwestowanie/fundusze/ znajdziesz
    najnowsze wiadomosci dot. rynku funduszy.

    Pozdrawiam,

    Adam

  • 6. Data: 2002-11-12 13:07:09
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>