  • Data: 2016-04-28 23:19:35
    Temat: Re: jaki bank z dobrym oprocentowaniem/lokatami
    Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jaki bank obecnie z dobrym oprocentowaniem / lokatami - z bezplatnym
    > prowadzeniem konta
    >
    > myslalem o idea bank - co myslicie ?

    O Idei? Bank jak każdy, niedawno wprowadzili koszmarny interfejs, choć
    wydawało mi się, że poprzedni to szczyt koszmarności.

    Wszystkie lokaty tworzą się jako automatycznie odnawiane, a te
    przedłużone mają oprocentowanie 0,1%. Trzeba więc pilnować albo
    telefonicznie zmieniać statusy na nieodnawialne - przez www się nie da.

    Mam tam konto wiele lat, żadnych niespodzianek (z wyjątkiem wprowadzenia
    tego nowego interfejsu) nie było.
    --
    Grzexs