  • 1. Data: 2009-03-18 23:15:09
    Temat: jakąlokatę reklamuje OpenFinanse?
    Od: k...@o...pl

    w reklamach na onecie obiecują 10% z gwarancją BFG,
    domyślam się że to zapewne będzie w home bankingu
    i zapewne pod warunkiem wpłacenia miliona złotych
    a gwarancja na ok. 1/4 tej kwoty

    nie chciało mi się powierzać tej firmie swoich
    danych osobowych bo nie wiem, czy warto

    jeśli ktoś wie, co oni reklamują i ma ochotę
    napisać o tym na forum, chętnie przeczytam

  • 2. Data: 2009-03-19 05:53:20
    Temat: Re: jakąlokatę reklamuje OpenFinanse?
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > jeśli ktoś wie, co oni reklamują i ma ochotę
    > napisać o tym na forum, chętnie przeczytam
    >
    > --

    Byłem w OF i przy okazji zapytałem o lokatę negocjowalną z zyskiem do
    10%.

    Ich produkt to połączenie dwóch lokat: "zwykłej" oraz jakiejś
    struktury.
    W zależności od sposobu zdeponowania środków np. 50% lokata 50%
    struktura zysk z obu lokat ma się zbliżyc do 10%.

    Ja w strukturach nie oszczędzam, więc podziękowałem im za taką ofertę.

  • 3. Data: 2009-03-19 07:31:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > struktura zysk z obu lokat ma się zbliżyc do 10%.
    >
    > Ja w strukturach nie oszczędzam, więc podziękowałem im za taką ofertę.

    tak, to opcja ze strukturą, raczej niekorzystne rozwiązanie ;-(

    już się nigdy nie dam namówić na wizytę w OF w celu przedstawienia
    "atrakcyjnej oferty"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-03-19 08:14:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    tompod@ pisze:

    > Byłem w OF i przy okazji zapytałem o lokatę negocjowalną z zyskiem do
    > 10%.
    >
    > Ich produkt to połączenie dwóch lokat: "zwykłej" oraz jakiejś
    > struktury.

    BNP indeks coś tam...
    Minimum na 4 lata :D

    > W zależności od sposobu zdeponowania środków np. 50% lokata 50%
    > struktura zysk z obu lokat ma się zbliżyc do 10%.

    Nawet więcej niż 10%.
    Przy proporcjach ok 80% na ten indeks i 20% na lokatę, możesz dostać
    nawet 5% premii na lokacie 3m.
    Po 3 miesiącach stawka standardowa Noble banku :)

    --
    Pete