  • 21. Data: 2009-09-30 13:56:54
    Temat: Re: jaką kartę wysłać do USA?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Wrz, 15:46, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > z tego co wiem, to jechali na wizie turystycznej i na pytanie o powód
    > przyjazdu odpowiedzeli, że "jadą do pracy".

    turystycznej?
    Nie powinni mieć raczej czegoś takiego?
    P-3 artysci I ich dyrygenci ( osoby troszczace sie o nich )
    przybywajacy do USA
    aby wystapic z recitalem / przedstawieniem w grupie

  • 22. Data: 2009-09-30 14:15:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    A co się stało, bo ostatnio nie bywam na mieście?

    Zawrócili ich czy jak? :)

  • 23. Data: 2009-09-30 15:42:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > przybywajacy do USA
    > aby wystapic z recitalem / przedstawieniem w grupie

    Powinni. Dlatego nie wjechali.

  • 24. Data: 2009-09-30 15:42:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A co się stało, bo ostatnio nie bywam na mieście?
    >
    > Zawrócili ich czy jak? :)

    aha,
    przelecieli sie tam i z powrotem.