  • 11. Data: 2002-06-26 11:46:51
    Temat: Re: jaka karta z PEKAO SA?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > A poza tym można spokojnie płacic maestrzakiem...

    Najtaniej wychodzi :-)
    Jedyna wada (a czasem zaleta) - to karta płaska...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 12. Data: 2002-06-26 13:10:31
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Najtaniej wychodzi :-)
    > Jedyna wada (a czasem zaleta) - to karta płaska...

    W Europie nie stanowi to większego problemu...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 13. Data: 2002-06-26 13:50:25
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > W Europie nie stanowi to większego problemu...

    ale w usa już stanowi!!!

  • 14. Data: 2002-06-26 14:06:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > ale w usa już stanowi!!!

    "bo potrzebna bedzie mi na
    wyjazd wakacyjny po Europie ( strefa euro )."

    Czytać kolega potrafi? A rozumieć co przeczyta?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-06-26 14:10:19
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > "bo potrzebna bedzie mi na
    > wyjazd wakacyjny po Europie ( strefa euro )."
    >
    > Czytać kolega potrafi? A rozumieć co przeczyta?

    lepiej Vise bo działa i w europie i w uda

  • 16. Data: 2002-06-26 14:43:25
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > lepiej Vise bo działa i w europie i w uda

    Wychodzi na to, że ani czytać, ani rozumieć.

  • 17. Data: 2002-06-26 15:07:51
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał:

    > Jak ma byc bezpieczna to np. KK MC citka.

    Ło jejku! Co Wy z tą "bezpieczną" kartą Citi?
    To wszystkie inne banki olewają klientów w przypadku reklamacji
    transakcji np. przez inet, a Citi kocha swoich klientów i im
    pieniądze rozdaje??

    hosi

  • 18. Data: 2002-06-26 15:09:24
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał:

    > W Europie nie stanowi to większego problemu...

    Szczególnie u shfabóff gdzie połowa kart płaskich nie działa ;-)

    hosi

  • 19. Data: 2002-06-26 19:29:45
    Od: "Maciej Kłosiński" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Jeśli masz Eurokonto to możesz zamówić kartę EC/MC "Eurokarta" charge, lub
    > złotą Eurokartę. Do transakcji bezgotówkowych doliczany jest 1% prowizji.
    > Ubezpieczenie (opcjonalne) to 2,40 PLN dla "zwykłej" Eurokarty i 6 PLN dla
    > złotej. Do Eurokonta standardowo wydawana jest karta debetowa Maestro.
    >
    > Jeśli nie chcesz karty typu charge to możesz wystąpić o KK EC/MC "Partner".
    > Zarobki min. 1k PLN (chyba?). Oprocentowanie 23%, brak grace periodu.
    > Ubezpieczenie 2,40 PLN (opcjonalne).
    >
    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    A czym sie rozni charge od kredytowej i co to sa "grace days" w "partnerze"?
    Sory za moze nieco lamerskie pytanie, ale to bedzie moja pierwsza KK.
    Pozdrawiam i dziekuje z gory za okazana pomoc

    Savo

  • 20. Data: 2002-06-27 07:57:18
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > A czym sie rozni charge od kredytowej i co to sa "grace days" w "partnerze"?
    > Sory za moze nieco lamerskie pytanie, ale to bedzie moja pierwsza KK.
    > Pozdrawiam i dziekuje z gory za okazana pomoc

    Charge - związana z RORem, wszystkie transkacje są rozliczane zawsze 5 każdego
    miesiąca.
    Kredytowa - obowiązkowa jest jedynie spłata minimalna 5% zadłużenia min. 50
    PLN. Reszta - to właśnie kredyt który bank Tobie udziela.
    Grace period (grace days) - czas który wyznacza bank. Jeśli w tym okresie
    spłacisz całość zadłużenia karty to bank nie naliczy żadnych dodatkowych opłat
    i prowizji, czyli płacisz dokładnie tyle ile wydałeś tą kartą :-)
    Jedyna wada gp - dotyczy to tylko transakcji bezgotówkowych...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

    PS
    Czy Partner ma grace period? Chyba nie...