    Subject: Re: jak wyjąć euro w PL
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 10 Mar 2020 20:27:22 +0100

    W dniu 10.03.2020 o 09:15, Zyga pisze:

    > Czy jest sposób na wyjęcie euro w Polsce z karty walutowej?
    > Mam kartę euro w Tmobile.
    > Mam też konto w walutomacie, revoluta, curve.
    > Potrzebuję euro w gotówce. Da się to jakoś ogarnąć, czy nie kombinować i
    > kupić w kantorze?

    Na lotniskach, a czasem w innych miejscach bywają bankomaty wypłacające
    w EURO. Jak nie masz daleko do granicy, to możesz wybrać pieniądze tam,
    gdzie EURO jest normalną walutą. Ja wybieram przy okazji na Słowacji,
    ale to drobne kwoty, więc nie patrzę na koszty. Ostatecznie zostaje Ci
    faktycznie oddział banku, ale tu przy wypłacie z obcego konta koszty
    mogą być okrutne.

    --
    Robert Tomasik