  • 1. Data: 2003-09-16 08:35:34
    Temat: jak wyciągnąć pare złotych wiecej z INTELIGO ???
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    witam , wiem że trzeba zmienić limit karty na bez limitu ale i tak
    bankomaty PKO wypłacaja w zależnośći od producena 1500-1800 zł , można
    przelać na tradycyjne ( ale to opóźnienie conajmniej pare godzin lub jeden
    dzień) ale jeśli potrzebujesz nagle to co ???

  • 2. Data: 2003-09-16 08:51:57
    Temat: Re: jak wyciągnąć pare złotych wiecej z INTELIGO ???
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > bankomaty PKO wypłacaja w zależnośći od producena 1500-1800 zł ,

    można podejść do bankomatu kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt razy.

  • 3. Data: 2003-09-16 08:55:22
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Dario <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > przelać na tradycyjne ( ale to opóźnienie conajmniej pare godzin lub jeden
    > dzień) ale jeśli potrzebujesz nagle to co ???
    A nie można wypłacać z jednego bankomatu KILKA RAZY mniejsze sumy?
    Np.możesz wypłacić 10 razy po 500 zł co daje 5000 pln ;)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-16 08:56:27
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

> [...]
    > przelać na tradycyjne ( ale to opóźnienie conajmniej pare godzin lub jeden
    > dzień) ale jeśli potrzebujesz nagle to co ???

    Drugie podejście?

  • 5. Data: 2003-09-16 09:09:05
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk6hlq$2ms$...@k...task.gda.pl,
    Dario <a...@p...onet.pl>:
> [...]
    > można przelać na tradycyjne ( ale to opóźnienie conajmniej pare
    > godzin lub jeden dzień) ale jeśli potrzebujesz nagle to co ???

    To wkladasz karte jeszcze raz, i jeszcze raz ...
    A jak wyciagniesz juz wszystkie banknoty, to przechodzisz do innego
    bankomatu.

    Drugi sposob - wyciagasz bezprowizyjnie z POSa w oddziale PKOBP.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-16 09:49:56
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    a które odzialy PKO mają takie POS -y jest jakaś lista ??

  • 7. Data: 2003-09-16 09:50:41
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk6m1a$93k$...@k...task.gda.pl,
    Dario <a...@p...onet.pl>:
    > a które odzialy PKO mają takie POS -y jest jakaś lista ??

    Listy to raczej nie - ale zwykle sa to oddzialy wieksze i nowoczesniejsze -
    tak bylo tu pisane niedawno przy okazji dyskusji, czy jest to na pewno
    bezplatne i bez ograniczen (wyszlo, ze tak). Sam nie mam doswiadczen, nie
    bylem w zadnym oddziale PKO BP od chyba kilkunastu lat :)

    --
    Robert