  • 1. Data: 2003-09-16 07:17:19
    Temat: gdzie jest ...
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    najtansze konto dewizowe? Chodzi mi o konto na ktore mozna wplacac i
    wyplacac przy okienku, bez karty przelew moze kosztowac nawet 1000$ bo i tak
    nie bede urzywal.Jak to jest z tymi kontami trzeba wplacac jedna walute czy
    mozna inne i bedzie jakis przelicznik na np $. Jak bede wyplacal to dadza
    zlotowki czy cos innego?

  • 2. Data: 2003-09-16 07:25:45
    Temat: Re: gdzie jest ...
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk6de9$o88$...@a...news.tpi.pl,
    Andy <a...@i...pl>:
    > najtansze konto dewizowe?

    Np. Multibank - za darmo. Jeszcze kilka sie znajdzie po tej cenie :)

    > bo i tak nie bede urzywal.Jak to jest z tymi kontami trzeba wplacac
    > jedna walute czy mozna inne i bedzie jakis przelicznik na np $. Jak
    > bede wyplacal to dadza zlotowki czy cos innego?

    Konto w danej walucie oznacza, ze wplaty i wyplaty w tej walucie. Zlotowki
    prosze bardzo - bank kupi od Ciebie walute, troche zarabiajac przy tym.
    Natomiast inna waluta - zarobi podwojnie, bo nastapi skup-i-sprzedaz, czyli
    2 operacje.

    --
    Robert