    From: "MAriusz_H" <z...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak to naprawde jest z tą autoryzacją karty?
    Date: Fri, 10 Aug 2007 23:42:18 +0200

    > Może dla drobnych kwot autoryzacja nie jest
    > obowiązkowa?

    drobna kwota" ... wszystko zależy od punku widzenia.
    Jeden przejazd (w jedną stronę) kosztuje 205 dkk (ok 100zł) przy dziesięciu
    przejazdach ...to już nie taka małą kwota.

    Ale nie oto mi chodzi ... nie do tego zmierzam ...
    Wszędzie dookoła słyszę tylko że płacenie kartą jest coraz bardziej
    bezpiecznie .. a wychodzi na to że jest odwrotnie ...
    Wprowadzają kartę chipową na rynek reklamując iż jest bezpieczniejsza ..
    niestety ten przypadek pokazuje iż między kartami zwykłym a chipowymi nie ma
    żadnej różnicy jeśli chodzi o bezpieczeństwo ...

    Czyli jak ja mam się czuć bezpiecznie ... jednyne co mogę zrobić to wybrać
    karte z ubezpieczeniem i sprawdzać historie rachunku codziennie...