  • 11. Data: 2009-04-09 23:03:09
    Temat: Re: jak otrzymać KK Polbank-Era
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mithos pisze:

    > Ponieważ nie odzwierciedla rzeczywistości.

    To nie BIK-u wina tylko tych szambiastych banków, które nie zaktualizowały
    informacji, nie usunęły.
    W BIK-u widzisz to co podały banki a także zapytania banków. Mam taki
    wydruk i wiem. Jechałam po niego na ul. Pruszkowską (autobus 172).
    Na szczęście konto miałam czyste, żadnego kredytu ani karty wtedy nie miałam.

    > Gorzej jak podadzą nieprawdę lub nie zaktualizują zapisów, to wtedy przy
    > próbie otrzymania jakiegoś kredytu może się okazać, że jest tam jednak
    > sporo dziwnych rzeczy wpisanych.

    To poproś w BIK o wydruk i użeraj się z tymi co umieścili nieprawidłowe
    informacje o Tobie.

    > Wszystko fajnie tyle, że ja np. walczę już od listopada o fizyczne
    > zamknięcie karty (limit kilkanaście tyś PLN) i jakoś bank nie może sobie
    > z tym poradzić. I co mi da skarga skoro w BIK są nieprawdziwe informacje
    > i może mi to w danym momencie utrudnić życie (wyjdzie mi za mała
    > zdolność z uwagi na burdel w bankach) ?

    Poszukam tego linka i Ci podam. Zgłosisz skargę.
    Ta instytucja mieści się bodajże w Intraco.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-04-09 23:22:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    animka pisze:

    > Poszukam tego linka i Ci podam. Zgłosisz skargę.
    > Ta instytucja mieści się bodajże w Intraco.

    To jest GIODO
    http://www.giodo.gov.pl/

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-04-09 23:25:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    animka pisze:

    > Ta instytucja mieści się bodajże w Intraco.

    Tu masz drugą stronę. Operą jej nie otworzysz.
    http://www.giodo.gov.pl/
    Można tam zadzwonić i zapytać co i jak.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-04-10 06:52:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > wydruk i wiem. Jechałam po niego na ul. Pruszkowską (autobus 172).

    A na którym przystanku się wysiada?

  • 15. Data: 2009-04-10 08:08:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 08:52:18 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A na którym przystanku się wysiada?

    Zaraz się okaże, że nie na Pruszkowską lecz Pułtuską, nie w Warszawie,
    lecz we Włodawie, i nie tramwajem lecz trolejbusem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2009-04-10 08:56:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    animka pisze:
    > To nie BIK-u wina tylko tych szambiastych banków, które nie
    > zaktualizowały informacji, nie usunęły.

    No oczywiście ale efekt jest taki, że BIK tylko utrudnia życie.

> [...]
    > wydruk i wiem. Jechałam po niego na ul. Pruszkowską (autobus 172).
    > Na szczęście konto miałam czyste, żadnego kredytu ani karty wtedy nie

    Zamówiłem sobie pocztą. Raport na kilkadziesiąt stron. Niektóre banki
    (Raiffeisen) po napisaniu do nich pisma o aktualizację w BIK nawet
    odpisały i grzecznie przeprosiły.

    > To poproś w BIK o wydruk i użeraj się z tymi co umieścili nieprawidłowe
    > informacje o Tobie.

    Właśnie to robię :)

    > Poszukam tego linka i Ci podam. Zgłosisz skargę.
    > Ta instytucja mieści się bodajże w Intraco.

    Skargę na niemożność zamknięcia karty to raczej do GIODO nie złożę. Co
    najwyżej mogę napisać gdzieś "wyżej" do banku.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-04-10 12:10:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mithos pisze:

    > Zamówiłem sobie pocztą. Raport na kilkadziesiąt stron. Niektóre banki
    > (Raiffeisen) po napisaniu do nich pisma o aktualizację w BIK nawet
    > odpisały i grzecznie przeprosiły.

    Te kilkadziesiąt stron to tak serio piszesz?
    Jeśli przeprosiły to może już dane z BIK-u usunęły.

    > Skargę na niemożność zamknięcia karty to raczej do GIODO nie złożę. Co
    > najwyżej mogę napisać gdzieś "wyżej" do banku.

    Dlaczego nie? Ja bym napisała tu i tam.

    --
    animka

  • 18. Data: 2009-04-10 14:15:25
    Od: kranu <k...@l...pl>

    kranu pisze:
    > Wg. Pani w oddziale mogę się za miesiąc znowu ubiegać o tą kartę i się
    > zastanawiam czy to ma sens, tzn. czy coś się zmieni w ich podejściu do
    > mnie po tym czasie i czy ja mam jakiś wpływ na to.
    > Może tym razem lepiej przynieść zaświadczenie o dochodach? Wnioskować o
    > niższy limit czy najlepiej o maksymalny bo i tak dadzą tyle ile chcą? W
    > Erze chyba jestem już z 10 lat - najpierw abonament, a teraz tak-tak,
    > pewnie lepszy byłby abonament ale zmieniać nie mam zamiaru w obliczu
    > obecnej wojny między pre-paid ;)

    Postanowiłem podpytać co nie co na ich infolinii Polbank24.
    Zadzwoniłem, poczekałem, połączyłem się z konsultantem powiedział, że
    mnie odpowiednio przełączyć i usłyszałem sygnał zajętości..
    Ok, zdarza się, dzwonię jeszcze raz, czekam, wybieram innego
    konsultanta, mówi mi, że mogę od razu się ubiegać ponownie o kartę, ja
    na to, że wg. oddziału dopiero po miesiącu, a on, że żeby mnie nie
    wprowadzać w błąd przełączy mnie do kogoś bardziej kompetentnego i..
    usłyszałem sygnał zajętości:/
    A dzwoniłem właściwie dlatego, że na maila mi nikt nie odpisał..
    Czy u nich to normalne? Bo jeśli tak, to zastanowię się jeszcze raz nad
    tą kartę bo jeśli się zdarzą problemy i będę musiał coś z nimi w taki
    sposób załatwiać to ja dziękuję bardzo..

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 19. Data: 2009-04-10 15:17:03
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    animka wrote:

    > Te kilkadziesiąt stron to tak serio piszesz?
    > Jeśli przeprosiły to może już dane z BIK-u usunęły.

    Kiedys ktos sie tutaj chwalil raportem na 350 stron.

  • 20. Data: 2009-04-10 15:23:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    animka pisze:
    > Te kilkadziesiąt stron to tak serio piszesz?

    Tak i było to jakiś czas temu. Teraz pewnie będzie koło 100 :)

    > Jeśli przeprosiły to może już dane z BIK-u usunęły.

    Niebawem sprawdzę.

    --
    Mithos