  • 1. Data: 2005-06-14 11:15:29
    Temat: jak najtaniej przelać kase z KK na konto bankowe?
    Od: Malinowski <b...@a...com>

    jak najtaniej przelać kase z KK na konto bankowe?

  • 2. Data: 2005-06-14 11:30:08
    Od: maHo <m...@p...net>

    Malinowski wrote:
    > jak najtaniej przelać kase z KK na konto bankowe?

    swojego czasu pojawiały się sygnały że można "przelać" za pośrednictwem
    internetowych biur bukmacherskich, ale nie wiem czy to jeszcze działa.

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-06-14 11:47:38
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Malinowski" <b...@a...com> napisał w wiadomości
    > jak najtaniej przelać kase z KK na konto bankowe?

    zależy w jakim banku masz kk

  • 4. Data: 2005-06-14 12:16:34
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 13:15:29 +0200, Malinowski <b...@a...com>
    napisał(a):

    >jak najtaniej przelać kase z KK na konto bankowe?

    Kup se telewizor, i za chwile go zwroc. :-) A pozniej z pieniedzmi
    idz do wplatomatu...

    Nie wiem, czy akurat zechca zwrocic pieniadze przy duzej platnosci,
    ale przy niewielkich - zupelnie niecelowo jednak mi sie zdarzylo.
    Zwrocilem niedzialajacy, rzekomo uniwersalny pilot do telewizora
    w Media Markt'cie, ani nie pytali o karte, ktora placilem. :-)

    --
    Adek

  • 5. Data: 2005-06-14 12:42:55
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    A_Zet wrote:

    > Kup se telewizor, i za chwile go zwroc. :-) A pozniej z pieniedzmi
    > idz do wplatomatu...

    Ewentualnie do zwrotu podstaw karte debetowa. Juz raz ktos rzucila taki
    pomysl - calkiem swietny :)

    Pozdrawiam
    SDD