  • 1. Data: 2010-04-11 21:29:49
    Temat: jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Czy giełda jakoś reaguje na takie wydarzenia? W sumie nie będzie to miało
    chyba bezpośredniego wpływu na gospodarkę, ale giełdy znane są z tego, że
    reagują emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy
    spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może niczego
    szczególnego?

  • 2. Data: 2010-04-11 22:13:25
    Temat: Re: jak giełda reaguje na takie wydarzenia?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Delfino Delphis wrote:
> [...]
    > reagują emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy
    > spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może niczego

    O ile dobrze pamietam to Panowie Kaczynscy uwazali ze Gielda jak i caly
    obrot pieniadzem
    to sprawy moralnie obojetne. Nie znali sie na tym i nie wtracali a Pan
    Jaroslaw szczycil sie nawet swoja abnegacja,
    ze niby to nawet konta w banku nie mial.
    Wiec pewnie teraz i WGPW pokaze rano, ze ma ten caly halas w dupie.

    fatso

  • 3. Data: 2010-04-11 22:23:46
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 23:29, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:
> [...]
    > reagują emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy
    > spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może niczego

    Teraz USD/PLN reaguje na EUR/USD.
    Były obawy, że kurs pójdzie w drugą stronę.
    Wpływ wydarzeń w kraju może być niezauważalny.

  • 4. Data: 2010-04-11 23:31:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> wrote in message
> [...]
    > reagują emocjonalnie. Pamiętacie może co było po atakach na WTC? Czy
    > spodziewać się możemy jednorazowej reakcji, dłuższego trendu, a może

    absolutnie zadnego, raczej bardziej od tego czy FED włączy kompy.

    george

  • 5. Data: 2010-04-12 03:56:42
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:

    > "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> wrote in message
    >>

    > absolutnie zadnego, raczej bardziej od tego czy FED włączy kompy.
    >
    > george

    Wytlumaczcie mi polaczkowie, jak to jest- bo was doprawdy nie rozumiem.
    Moze dlatego ze sam jestem z Ziemi Smolenskiej pochodnym Bialorusem a tak
    wlasciwie to Waregiem, genetycznie rzecz biorac to nawet zywa
    skamielina, rzadkim
    okazem sadzonki wyrosnietej jako Blad Historii posrod Swinskich Ryjow.

    Nie rozumiem, ze do niedawna opluwaliscie hurma Pana Prezydenta Lecha
    Kaczynskiego, imputujac
    karzelkowi nie tylko ze karzelek wzrostem i moralnie-co oczywista- ale
    tez przezywajac Go brzydko
    od Kalksteinow. Imputowaliscie Mu, ze jest Zydem ,ze tatus AKowiec
    robil dla komunistow a on sam
    dla Kahalu.

    No i nagle okazuje sie ze to Swiety Czlowiek, wasz Bohater. Dziesiatki
    tysiecy warszawiakow wylegly na ulice
    holdujac trupowi tego, ktorego opluwaly za zycia. Sam to widzialem w
    poradzieckiej TV on-line.
    Jestem skofundowany i prosze o pilne wyjasnienia.
    Co wami kreci w srodku czy to aby nie jakas dziedziczna choroba?

    fatso

  • 6. Data: 2010-04-12 05:26:43
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Moze byc lekkie wachniecie WIG-u w dol ze wzgledu na TVN i Polsat bo zaloba
    to brak reklam

  • 7. Data: 2010-04-12 05:28:47
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > Jestem skofundowany i prosze o pilne wyjasnienia.
    > Co wami kreci w srodku czy to aby nie jakas dziedziczna choroba?

    Bardzo proszę.Świnskie ryje ,to kupa mięsa i trochę kości,to czym to ma
    mysleć..widzisz trzeba mnieć duszę ,żeby zrozumieć Ludzi..

    marq111

  • 8. Data: 2010-04-12 16:30:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

> [...]
    > Jestem skofundowany i prosze o pilne wyjasnienia.
    > Co wami kreci w srodku czy to aby nie jakas dziedziczna choroba?

    fatso to proste jak drut.
    Zawsze sa ci co mówią o człowieku dobrze i ci co mówią źle.
    A po śmierciu tym drugim nie wypada... przynajmniej przez "chwilę"...

    george