    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak dziala VC debetowa?
    Date: Sun, 21 Apr 2002 16:34:10 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > 1.czyli VC debetowa nazywa sie debetowa tylko dlatego ze rozliczenie
    > transakcji
    > nastepuje najszybciej jak to mozliwe ?

    Nazywaja sie tak, bo korzystajac z POSow mozesz wykonac transakcje w ramach
    dostepnych na twoim koncie srodkow.
    Opisane przeze mnie rzeczy sa wyjatkaim. Moze sie zdarzyc, ze ktos zadzwoni
    i slownie bedzie chcial auoryzowac, albo kazda transkacja bedzie sprawdzona
    w banku.

    > 2.czyli jesli place VC debetowa nie majac srodkow to pakuje sie w
    > niedozwolony debet?

    Jesli nie ma polaczenia z twoim bankiem (czyli na zelazku np) to tak

    A jakby Ci ukradli, to co?