eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankija też ponarzekam na mile › Re: ja też ponarzekam na mile
  • Data: 2019-03-15 15:31:24
    Temat: Re: ja też ponarzekam na mile
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 15:39:18 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:

    > To podszedł i powiedział że ma portfel klienta.
    > I żeby zadzownili do mnie.
    > Ludzie z Mile: nie możemy, sorry RODO

    Tu warto podumac.
    Czy im powiedzial:
    "Mam karte panstwa klienta co mam z tym zrobic?"

    Czy powiedzial:
    "Mam karte panstwa klienta, prosze go poinformowac ze czekam"

    Bo na pierwsze odpowiedz powinna byc:
    "Prosze oddac karte bo jest wlasnoscia banku. Dostanie pan pokwitowanie"

    Na drugie powinna brzmiec:
    "Prosze oddac karte bo jest wlasnoscia banku. Dostanie pan pokwitowanie. Jesli sie
    Pan nie zgodzi, dzwonimy po policje, wiemy gdzie Pan pracuje."

    Tak czy siak pisz reklamacje i badz oburzony bo zle zrobili.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1