  • Data: 2019-03-16 08:59:33
    Temat: Re: ja też ponarzekam na mile
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 marca 2019 08:25:58 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Mam problemy ze środkami technicznymi, które potrzebne są okazjonalnie, a poza tym
    by się tylko kurzyły (a kapitał paruje).

    Napisz jakąś reklamację to może w zamian "środki techniczne" dostaniesz

    > Hmm, więc i talentu nie masz, tylko poczytaleś jednak, jaka ta fotka mus >być.

    No
    Jak złożyć wniosek online tez musiałem poczytać

    > A czym zmniejszyłeś rozdzielczość do wymaganej?

    A czytałeś jaka jest wymagana?

    > "Mam ręce w kieszeniach a kieszenie jak ocean" - no, moje aż takie nie są, i >jak
    włoże tablet to ręka już się nie zmieści, a i usiąść trudno - więc go ze >sobą nie
    noszę (oprócz wyjątkowych sytuacji), a ww. testy robiłem w robocie
    >(a i białej ściany tam nie znajdziesz).

    We wcześniejszym poście miałem dopisać że pewnie kolejny problem wygenerujesz że
    białego tła nie masz. Nie dopisałem ale jak widać rację miałem;)
    Jak masz takie problemy to odżałuj 10zł i zrób fotkę w zakładzie foto
    Tylko później kolejny problem będziesz miał jak papierową fotkę zrobić online;)

    > Tak sobie nawet wczoraj przy pisaniu tego posta sprawę przemyślałem i tablet by się
    prawie nadal, ale trzeba poczekać do lata, aż chałupa będzie wewnątrz doświetlona,

    Zrób na zewątrz jak masz ciemno w chałupie;)

    >bo flasha tablet nie ma (co było kłopotem przy videoweryfikacji w N26, >potrzebują
    latarki żeby sprawdzić autentyczność hologramu i tego drugiego >zmiennokolorowego
    zabezpieczenia w dowodzie, musiałem latarkę przynieść - i >żonę do pomocy, bo brakło
    trzeciej ręki).

    Normalnie to ludzie jakieś oświetlenie w chałupie mają;)

    > Jest jeszcze stareńki aparat, chyba jeszcze działa, trzeba go wyciągnąć, na
    >szczęście jest w domu zapas baterii do lokomotywek (choć to akurat AAA) i >innych
    takich.

    Czyli środki techniczne masz, google do pomocy poproś i sobie poradzisz.