  • Data: 2019-02-01 22:41:49
    Temat: Re: inwestycje w fundusze?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-01 o 07:40, j...@j...org pisze:

    > Ktoś może zarabiać w USD czy EUR, i nie chce rozmieniać na PLN - w Aliorze można
    nabyć fundusze za waluty obce.

    > Komuś może nie chcieć się bawić samemu "w akcje", więc kupuje fundusze raz na
    rok-dwa, po jakichś znacznych spadkach.

    właśnie na takiej zasadzie zainwestowałem w "Turcję", jak przestali
    pokazywać Erdogana w TV to stwierdziłem, że jest to właśniwy moment
    chociaż wcześniej ww. spadły o kilkadziesiąt procent

    na Turcję postawiłem niewielką część aktywów, bo widzę że ryzyko jest
    ogromne, ale póki co prognozy mnie nie zawiodły

    --
    pozdrawiam
    RobertS