  • Data: 2019-02-03 21:59:55
    Temat: Re: inwestycje w fundusze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 21:30:53 +0100, RobertS napisał(a):

    > ktoś, kiedyś śpiewał, że trzeba wiedzieć kiedy ze sceny
    > zejść...niepokonanym, to się w inwestycjach często sprawdza

    Ale zobacz jak odzyskuja wartosc, np
    https://gpwcatalyst.pl/o-instrumentach-instrument?na
    zwa=GNB0220

    I teraz pytanie - kto sie mial wycofac, ten sie wycofal, a frajerzy
    kupuja, czy na odwrot - jacys panikarze spanikowali niepotrzebnie :-)

    W kazdym badz razie byla szansa zarobienia ~80% w trzy miesiace.
    Tylko obrot byl malutki, wiekszosc raczej cierpliwie trzyma.

    J.