  • 1. Data: 2004-08-12 11:50:55
    Temat: international money order
    Od: AM <a...@j...co>

    Witam!
    Mam problem - muszę zapłacić za udział w konkursie przy pomocy
    "international money order" Czy da się coś takiego załatwić w Polsce
    (najlepiej w Poznaniu)? Gdzie? Na jakich zasadach?
    Byłem w BZWBK ale tam nic nie wiedzieli w tej kwestii :(

    Przeglądałem archiwum pod tym kątem ale nic nie znalazłem - wszystkie
    wpisy były b.stare, a mam nadzieje że może się ostatnio poprawiło w tej
    kwestii.

    Będę wdzieczny za odpowiedż, im szybszą tym lepsza (wyjeżdżam w
    poniedziałek, i musze wszystko załatwić jeszcze dzisiaj ew. jutro)
    --
    Pozdrawiam,
    Antek Myśliborski

  • 2. Data: 2004-08-12 13:28:22
    Temat: Re: international money order
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    AM wrote:
> [...]
    >
    > Przeglądałem archiwum pod tym kątem ale nic nie znalazłem - wszystkie
    > wpisy były b.stare, a mam nadzieje że może się ostatnio poprawiło w

    To nie trzeba było patrzeć na te stare wpisy tylko na ten wczorajszy...
    Był tu ktoś kogo zacytuję:
    "wyciąg z TOiP Pekao SA :
    4.3 Sprzedaż International Money Order emisji Barclays Bank (IMO)
    0,5 %
    min równowartość GBP 6,- (wg kursu średniego)
    4.4 Sprzedaż poleceń wypłaty za granicę 0,25 - 0,5%
    min zł 20,-
    max zł 250,-
    http://www.pekao.com.pl/tabele1s5.xml?/lang=PL/00137
    3-886200-16472
    "

  • 3. Data: 2004-08-13 15:48:05
    Od: AM <a...@j...co>

> [...]
    > 0,5 %
    > min równowartość GBP 6,- (wg kursu średniego)
    > 4.4 Sprzedaż poleceń wypłaty za granicę 0,25 - 0,5%
    no cóż, niestety to tylko teoria ;(
    nałaziłem sie po całym Poznaniu
    nigdzie tego się nie da zrealizować!!
    W PeKaO panie z biura obsługi klienta w życiu o czymś takim jak IMO nie
    słyszały, "to na pewno nie u nas"
    w końcu w innym oddziale udało mi się trafić bardziej kapliwą kobietę,
    zadzwoniła, i okazało się że nic nie załatwię, bo nie maja w ogóle
    blankietów na IMO w tej chwili w Poznaniu (i nie będą mieli w
    najbliższym czasie) - bo to mało popularna usługa..

    --
    Pozdrawiam,
    Antek Myśliborski