  • 11. Data: 2010-11-23 23:28:39
    Temat: Re: [inteligo] opłata za kartę
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/23/2010 3:36 PM, newsy wrote:
    > Użytkownik "newsy"<s...@W...pl> napisał w
    > wiadomości news:icgs12$q7j$1@mx1.internetia.pl...

    > Jeszcze jedna kwestia.
    >
    > Okres rozliczeniowy mam od 22.X do 22.XI. Regulamin wszedł 15.XI.
    > Zakładając, że nowych warunków nie akceptuję, to i tak tej opłaty bynie
    > można uniknąc.

    dlaczego?
    wypowiadasz umowę i nie ma w ogole mowy o nowym regulaminie.
    Obowiązuje cię stary regulamin az do konca okresu wypowiedzenia.

    > Oczywiście dzwoniłem z reklamacją. Pani powiedziała, że nie może jej
    > przyjąc,

    ha ha ha
    powiedz pani niech spada na drzewo i złoż reklamację do odmowy przyjęcia
    reklamacji, a samą reklamację wyślij pocztą.
    Listonosz ci nie odmówi.

  • 12. Data: 2010-11-23 23:29:27
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/23/2010 3:38 PM, newsy wrote:

    > Nie policzą po staremu, ponieważ w okresie rozliczeniowym nie wykonałem
    > płatności kartą na 100 zł. Takie info usłyszałem składając reklamację.
    > Reklamacja oczywiście nie została przyjęta

    jeśli wypowiadasz umowę to nie obowiązuje cie nowy regulamin tylko
    stary. a tam takich zapisów nie ma.

  • 13. Data: 2010-11-23 23:41:06
    Temat: Re: [inteligo] oplata za karte
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-23 18:28, Rafal pisze:
    > w komentarza do artykulu
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8692462,Bank_pod
    wyzszyl_prowizje_bez_uprzedzenia__Klienci.html

    > skrocony link: http://tiny.pl/hwp4n
    >
    > przedstawiciel (podobno) Inteligo twierdzil, ze bank wysylal mejling do klientow
    > 12 i 17 listopada. Czy ktos dostal ta ich wiadomosc z 12 listopada (ja jej nie
    > dostalem)? I czemu podobno wysylali ja az dwa razy (ta z 17 i tak sie nie liczy,
    > gdyz nowy cennik wszedl 15)? Cos czuje, ze uokik powinen sie tym zainteresowac.

    otrzymane
    Wed, 17 Nov 2010 01:10:20 +0100
    z datą
    Tue, 16 Nov 2010 07:27:34 +0100

  • 14. Data: 2010-11-24 10:45:04
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:icgta4$6ml$1@mx1.internetia.pl...

    O czym wy piszecie? Mam Inteligo, karty nie używałem chyba od 4 albo 5 lat,
    i jedyna opłata to 1,59 za wydanie nowej.

    Od kiedy jest nowy regulamin i jak o nim informowali?

    Jeśli mam płacić za to 4pln co miesiąc, to zrezygnuję z karty. Można? Bo
    jeśli nie to wypowiem rachunek.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 15. Data: 2010-11-24 16:25:51
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    > wiadomości news:icgta4$6ml$1@mx1.internetia.pl...

    > O czym wy piszecie? Mam Inteligo, karty nie używałem chyba od 4 albo 5
    > lat, i jedyna opłata to 1,59 za wydanie nowej.

    Jesteś na starych zasadach. A 1 zł za kartę nie płacisz?

    > Od kiedy jest nowy regulamin i jak o nim informowali?

    Od 15.11. Informowali mailowo i po zalogowaniu się do serwisu

    > Jeśli mam płacić za to 4pln co miesiąc, to zrezygnuję z karty. Można? Bo
    > jeśli nie to wypowiem rachunek.

    Mażna zrezygnowac z karty (opcja zastrzeż)

  • 16. Data: 2010-11-24 17:16:07
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:icjekj$2uo$1@mx1.internetia.pl...

    > Jesteś na starych zasadach. A 1 zł za kartę nie płacisz?

    Tak, tzn. płacę 0,99pln za konto na miesiąc, bo utrzymuję tam na subkoncie
    100 zł zwasze.
    Czyli co teraz? To, o czym napisałeś, owa opłata 4pln mnie nie dotyczy?

    > Mażna zrezygnowac z karty (opcja zastrzeż)

    Szkoda mi na telefon, jak juz to wypowiem - jest tyle pięknych kart w moim
    portfelu, podpietych pod rachunki bez opłat za prowadzenie, za wydanie, za
    wznowienie, za przelewy, z więszką liczbą darmowych bankomantów... że
    Inteligo nie może cmoknąć w pompkę ;)

  • 17. Data: 2010-11-24 19:34:31
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

> [...]

    > 100 zł zwasze.
    > Czyli co teraz? To, o czym napisałeś, owa opłata 4pln mnie nie dotyczy?

    Płacisz 0.99 za kartę :-) Puki co opłata 4 zł ciebie nie dotyczy

    > Szkoda mi na telefon, jak juz to wypowiem

    Kartę zastrzega się po zalogowaniu do serwisu. Natomiast wypowiedzenie umowy
    o prowadzenie rachunku tylko i wyłącznie listem poleconym (sic!)

  • 18. Data: 2010-11-24 19:57:37
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/24/2010 1:34 PM, newsy wrote:
    > Natomiast wypowiedzenie umowy
    > o prowadzenie rachunku tylko i wyłącznie listem poleconym (sic!)

    zwykłym też.
    tylko bedziesz miał problem jako powiedzą, że nie doszło.
    ale jak już chlapną, że doszło to klamka zapadła.

    dlaczego radzę poleconym:

    bo np. w pewnym innym banku w dziale reklamacji swego czasu mieli przy
    biurkach niszczarki do dokumentów.
    I listy niepolecone na koniec dnia właśnie tam lądują bez otwierania.
    Po prostu babki się nie wyrabiają z robotą bo jest ich za mało.

  • 19. Data: 2010-11-24 20:11:27
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zwykłym też.
    > tylko bedziesz miał problem jako powiedzą, że nie doszło.
    > ale jak już chlapną, że doszło to klamka zapadła.

    Na razie nie zależy mi na zamykaniu tego konta. Szczerze to nawet mi się nie
    chce na pocztę iśc. Myślałem nawet, żeby im wypowiedzenie wysłac w tej
    kopercie, którą dali do korespondencji z nimi, ale ani nie mam skrzynki po
    drodze ani motywacji do zamknięcia tego konta :-)

  • 20. Data: 2010-11-24 21:42:43
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek pisze:

    > dlaczego?
    > wypowiadasz umowę i nie ma w ogole mowy o nowym regulaminie.

    Nie. Nie "wypowiadasz umowę", tylko "nie przyjmujesz nowych warunków".
    Jak po prostu wypowiesz umowę, nie powołując się na nieprzyjęcie nowego
    regulaminu, to... przyjąłeś nowy regulamin. I obowiązuje on od chwili
    wejścia w życie do chwili faktycznego rozwiązania umowy (tj. do
    upłynięcia okresu wypowiedzenia).

    --
    MiCHA