  • 1. Data: 2005-05-18 22:51:51
    Temat: inteligo - export danych
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    nie wiem kiedy, ale dopiero teraz widze, że pojawił sie export danych w historii
    rachunku i saldo po transakcji :-)

    no i oddali mi zagrabiony 1000 zł

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-18 22:59:11
    Temat: Re: inteligo - export danych
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "gasper" napisał

    > nie wiem kiedy, ale dopiero teraz widze, że pojawił sie export danych w
    > historii
    > rachunku i saldo po transakcji :-)

    saldo po transakcji to jest w Inteligo odkąd pamiętam, czyli od 2001 roku.

    a eksport danych - pojawił się właśnie dziś - wczoraj jeszcze nie było :)

    pzdr.

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-05-18 23:04:57
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "mindex" <m...@n...idea.net.pl> napisał w wiadomości
    > saldo po transakcji to jest w Inteligo odkąd pamiętam, czyli od 2001 roku.

    nie prawda !!!

  • 4. Data: 2005-05-18 23:13:37
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "gasper" napisał

    > nie prawda !!!

    to może mówimy o innym saldzie po transakcji albo o innym inteligo.

    ja mam konto Inteligo od X 2001.Już wtedy było w historii saldo po
    transakcji. A wydaje mi się, że było od początku, czyli od maja 2001, a
    nawet jestem o tym przekonany.

    mówię o saldzie w historii rachunku dostępnej na WWW. w PDF'ach też to było
    od kiedy pamiętam.

    to PKO Inteligo nie podaje w historii na WWW salda po transakcji.

    pzdr.

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-05-18 23:24:29
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > mówię o saldzie w historii rachunku dostępnej na WWW. w PDF'ach też to było
    > od kiedy pamiętam.
    >
    > to PKO Inteligo nie podaje w historii na WWW salda po transakcji.

    możesz wytłumaczyć mi te 2 sprzeczne ze sobą zdania ? :-)

  • 6. Data: 2005-05-19 00:58:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gasper wrote:

    > możesz wytłumaczyć mi te 2 sprzeczne ze sobą zdania ? :-)

    No tak.
    Inteligo PKO i PKO Inteligo to dwie różne marki.
    Świeży jesteś i pewnie nazwa Bankgesellschaft Berlin
    nic ci nie mówi

  • 7. Data: 2005-05-19 07:36:32
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mindex" <m...@n...idea.net.pl> napisał w wiadomości

    > możesz wytłumaczyć mi te 2 sprzeczne ze sobą zdania ? :-)

    hehe ciekawe kiedy PKO wporwadzi kampanię informacyjną, która ułatwi
    rozróżnianie tych 2 marek :-)

  • 8. Data: 2005-05-19 09:40:53
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    gasper wrote:

    > nie wiem kiedy, ale dopiero teraz widze, że pojawił sie export danych w historii
    > rachunku i saldo po transakcji :-)

    Dodatkowo zmienili zakladke "przelewy", gdzie pojawily sie przelewy
    oczekujace oraz zlecenia stale.

    Krzysztof
    no SiG

  • 9. Data: 2005-05-19 09:52:08
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    gasper napisał(a):
    > nie wiem kiedy, ale dopiero teraz widze, że pojawił sie export danych w historii
    > rachunku i saldo po transakcji :-)

    Opis zmian:
    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_develop
    05.htm

    Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2005-05-19 09:56:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof said the following On 2005-05-19 11:40:

    > Dodatkowo zmienili zakladke "przelewy", gdzie pojawily sie przelewy
> [...]

    Wprowadziliśmy dwie kolejne opcje graficzne (tzw. skórki* - ang. skin)
    dla serwisu WWW (dostępnego po zalogowaniu). Od teraz serwis WWW możesz
    oglądać już w czterech wersjach graficznych: turkusowej, granatowej,
    czarnej i miętowej. Przy każdym logowaniu możesz zmienić opcję
    graficzną, wybierając jej nazwę w polu znajdującym się w dolnej części
    strony logowania. Tylko Inteligo oferuje taką możliwość.

    Tylko dalczego mi cały czas najbardziej podoba się turkus który był na
    początku. :-)

    KJ