  • 11. Data: 2005-05-19 10:16:31
    Temat: Re: inteligo - export danych
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:428c61ea$1@news.vogel.pl...
    > Opis zmian:
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_develop
    05.htm

    mam nadzieję, że mBank szybko wprowadzi możliwość eksportu, bo obecnie to
    jedna z niewielu niedogodności w tym banku
    a taki eksport umożliwa łatwe przeszukiwanie, grupowanie, rysowanie wykresów
    itp

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 12. Data: 2005-05-19 10:24:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Tylko dalczego mi cały czas najbardziej podoba się turkus który był na
    > początku. :-)

    Mięta by była ładna, gdyby nie te górne okrągłe menu (brzydkie i zajmuje
    dużo miejsca)...

    Za to czarny niespecjalnie mi się podoba...

  • 13. Data: 2005-05-19 11:21:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 May 2005 12:16:31 +0200, w <d6hpet$icu$1@nemesis.news.tpi.pl>, "plusz"

    > mam nadzieję, że mBank szybko wprowadzi możliwość eksportu,

    Hehe :)

    > bo obecnie to
    > jedna z niewielu niedogodności w tym banku

    LOL :)

  • 14. Data: 2005-05-19 15:10:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-05-19 12:24:

    > Mięta by była ładna, gdyby nie te górne okrągłe menu (brzydkie i zajmuje
    > dużo miejsca)...
    >
    > Za to czarny niespecjalnie mi się podoba...
    Tak naprawdę to ja nie chcę żadnych nowych skórek. Ja chcę żeby wywalili
    to "Czy wiesz że ..." nad tablicą rachunków.

    KJ