  • 1. Data: 2004-02-02 12:27:41
    Temat: [inteligo] Bledny przelew pieniedzy na konto...
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Co zrobic w przypadku zauwazenia na swoim koncie pieniedzy z przelewu ktory
    nie do nas mial trafic?

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2004-02-02 12:30:55
    Temat: Re: [inteligo] Bledny przelew pieniedzy na konto...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Co zrobic w przypadku zauwazenia na swoim koncie pieniedzy z przelewu
    ktory
    > nie do nas mial trafic?

    Zadzwonić na 0800121121, a później czekac na rozwój wypadków ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-02-02 12:45:09
    Od: Boban <t...@p...onet.pl>

    "Michał" napisał(a):

    > Co zrobic w przypadku zauwazenia na swoim koncie pieniedzy z przelewu ktory
    > nie do nas mial trafic?

    Najlepiej nic :)

  • 4. Data: 2004-02-02 12:50:39
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <m...@g...pl> napisał(a):

    > Co zrobic w przypadku zauwazenia na swoim koncie pieniedzy z przelewu ktory
    > nie do nas mial trafic?

    Moze najzwyczajniej odeslac na konto z ktorego przyszedl?

    --
    Franz

  • 5. Data: 2004-02-02 13:15:04
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Co zrobic w przypadku zauwazenia na swoim koncie pieniedzy z przelewu
    ktory
    > nie do nas mial trafic?

    wyplacic? :D

  • 6. Data: 2004-02-02 13:32:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Mon, 2 Feb 2004 13:27:41 +0100, "Michał"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Co zrobic w przypadku zauwazenia na swoim koncie pieniedzy z przelewu ktory
    >nie do nas mial trafic?

    Poprosic bank, aby zwrócił się w Twoim imieniu do banku skąd przelew
    przyszedł, aby ten ostatni zawiadomił swojego klienta o pomyłce.
    Kiedy zgłosi się właściciel pieniędzy oddaj mu je, potrącając koszty
    jakie poniosłeś.
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2004-02-02 14:58:50
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > ktory
    > >

    > wyplacic? :D

    nie wchodzi w gre.. jestem uczciwy ;-P

    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2004-02-02 15:01:31
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Moze najzwyczajniej odeslac na konto z ktorego przyszedl?

    0,99 zl za przelew.. szkoda kasy ;-)

    zadzwonie na infolinie i.. i zaczekam na rozwoj wypadkow.. A tak przy
    okazji - pieniadze te kazdego dnia beda u mnie "procentowaly". Co sie stanie
    po zauwazeniu pomylki i zwroceniu pieniedzy do wlasciciela z odsetki za nie
    naliczonymi? Zostana u mnie na koncie? Bank je odliczy i zabierze?

    W kazdym badz razie - dzieki wszystkim za wyjasnienia ;-)

    michal

  • 9. Data: 2004-02-03 09:41:20
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Michał" napisał(a):

    > Co zrobic w przypadku zauwazenia na swoim koncie pieniedzy z przelewu ktory
    > nie do nas mial trafic?
    nic lub jezeli ci sie nudzi to poczytac archiwum
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 10. Data: 2004-02-03 11:25:17
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 0,99 zl za przelew.. szkoda kasy ;-)

    Odeślij kwotę pomniejszoną o Twoje koszty.
    Ten, kto przez pomyłkę puścił przelew na Twoje konto, będzie
    Ci tak niezmiernie wdzięczny, że nie będzie zwracał uwagi,
    że brakuje złotówki czy dwóch.

    Pozdrawiam,
    Artur