  • 21. Data: 2002-03-17 23:01:17
    Temat: Re: inteligo???
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 11:32:46PM +0100, minik wrote:

    > No oczywiscie, ze nalezy zachwalac - to najlepszy bank w Polsce!

    Oczywiscie ze nie.

    Znow sprowadzasz rozmowe do osi mbank-inteligo - przeciez ja nic o
    mbanku nie wspominalem.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-03-17 23:01:38
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Do ortografii, ale nie do Twojej.

    Ufffff =) Staraj sie dokladniej cytowac, a nie straszyc ludzi po nocach =)

  • 23. Data: 2002-03-17 23:04:06
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Oczywiscie ze nie.
    >
    > Znow sprowadzasz rozmowe do osi mbank-inteligo - przeciez ja nic o
    > mbanku nie wspominalem.

    Wspomniales: "...przyklad ze naprawde nie zawsze staram sie zachwalac
    mbank..."
    A czy ja tu wspomnialem o mbanku? Prosze o cyctat.

  • 24. Data: 2002-03-17 23:19:15
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a735pk$s8t$1@news.onet.pl...

    > Alez jak to mozliwe. Przeciez u mnie na 1. miejscu jest mBank!

    Panowie, coście tak ucichli? Wasza dyskusja nawet zaczęła mnie bawić.
    Czekam na ciąg dalszy ! :-)))

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 25. Data: 2002-03-18 00:23:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czekam na ciąg dalszy ! :-)))

    Ja tez =)

  • 26. Data: 2002-03-18 08:47:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a73c9t$64u$1@news.onet.pl...

    > Ja tez =)

    Ze dzwadzieścia maili z najbardziej znanych ludzi na pbb i ANI JEDNEJ
    merytorycznej wypowiedzi! Eeeee, do czego to pbb zmierza - nie wstyd Wam?
    ;-)

    K. Kowalski

  • 27. Data: 2002-03-18 08:53:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Janusz Z" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > zakładam konto firmowe w inteligo co o tym sadzi doświadczony internauta
    > biznesmen ?

    Raczej nie ma przeciwskazań technicznych. Konto jest ok, są subkonta (bardzo
    wygodne), są wystarczające miesięczne wyciągi. Od niedawna można drukować
    potwierdzenia operacji. Troszkę przywalili z cenami - IMHO przegięli.
    Przelew na ZUS za 3 zł? Normalny za 1,50? Wkurzają też te chore prowizje
    typu 1,49 zamiast 1,50 itp. Jestem ciekawy czy ktokolwiek z Inteligo musiał
    np z jednego subkonta przelać na inne subkonto kasę na 5 przelewów +
    pieniądze na prowizje. Nie każdemu się to łatwo liczy z tymi końcówkami 9
    groszy. No, ale to nie są jakieś problemy, które by uniemożliwiały
    korzystanie z konta.
    Acha, no i strasznie się wlecze przez modem - jest moim zdaniem tragicznie.
    Podziwiam ludzi, którzy są w wstanie wykonować więcej niż kilka dużych
    operacji przez modem :-)))
    Jeśli będziesz księgował odsetki i prowizje do KPiR to polecam:
    http://kowalski.almaren.pl/banki/Inteligo_KPiR.zip

    K. Kowalski

  • 28. Data: 2002-03-18 12:33:21
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Dodam jeszcze jako plus, że nie zauważyłem u nich zjawiska 'przetrzymywania
    przelwów" (chyba rzeczywiście steruje tym komputer i wychodzą przy najbliżej
    sesji elixiru).
    Zaletą lub wadą (jak kto woli) jest karta VE już bez dodatkowych opłat.
    Wada to brak ostemplowanych potwierdzeń przelewów (czasem takie się
    przydaje).
    Zaleta: bardzo wysokie jak na konto firmowe oprocentowanie (chociaż niższe
    niż dla konta prywatnego).
    Wada: brak oferty kredytowej.
    Wada: kiepska kondycja finansowa właściciela Inteligo.
    Wybierając konto można w ofercie różnych banków wybrać ciekawe elementy typu
    brak opłat lub brak prowizji za przelewy.
    Robert

  • 29. Data: 2002-03-19 18:07:18
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Janusz Z <z...@p...onet.pl> wrote:
    > zakładam konto firmowe w inteligo co o tym sadzi doświadczony internauta
    > biznesmen ?

    ja uzywalme to konto do DG i bardzo sobie chwalilem.
    chociaz po wprowadzenu roznorakich oplat nie jest to juz
    "DOBRE I DARMOWE" a tylko "DOBRE i dosc tanie".
    Funkcjonalnosc sie rozwija i jest OK - wyciagi w pdfia, potwierdzenia
    w pdfie, poprawili byka pozwalajacego wydrukowac dowolna historie z dowolnym
    naglowkiem (totalnie falszywa, ale za to z dopiskiem "wydruk niestemplowany
    ale prawdziwy" czy cos w tym stylu.)
    dodam tez, ze poniewaz chwilowo pochowalem DG, przeszedlem tez procedure
    zamykania konta - i tez bez niespodzianek.

    Moje oceny to:
    - interfejs WWW - funkcjonalnosc/optymlanosc - dobry+ niemal bardzo dobry
    ale dziala to za wolno. jakis czas bylo lepiej, ale znowu sie przytyka :(
    - Infolinia - niezla, grzeczna i pomocna - choc nie uzywalem jej nigdy
    do transakcji.
    - uslugi dostepne - takie sobie (brak kredytu obrotowego lub czegos
    w tym stylu) - konto w sam raz na male DG, na placenie ZUSow ;)
    zupelnie sie nie nadaje na DG obracajace gotowka (!!!) - brak wplat
    szybkich (szybko trafiajacych na konto) i bez prowizji - kombinowanie
    przez jakis LukasBANK przez ROR to sliska sprawa, przez poczte za dlugo.
    - oplaty - obecnie takie sobie, bez rewelacji niestety.

    pozdrawiam

    romekk

  • 30. Data: 2002-03-21 13:31:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    19 Mar 2002 18:07:18 GMT, w <a77uom$39s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
    Roman Kubik <r...@p...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > naglowkiem (totalnie falszywa, ale za to z dopiskiem "wydruk niestemplowany

    Co poprawili?
    Cały czas można spreparować wydruk z Inteligo, tak że nikt nie odróżni
    fałszywki.