  • 1. Data: 2002-03-17 18:12:21
    Temat: inteligo???
    Od: Janusz Z <z...@p...onet.pl>

    zakładam konto firmowe w inteligo co o tym sadzi doświadczony internauta
    biznesmen ?

  • 2. Data: 2002-03-17 18:16:03
    Temat: Re: inteligo???
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > zakładam konto firmowe w inteligo co o tym sadzi doświadczony internauta
    > biznesmen ?

    Robta co chceta. Jesli ci odpowiada, nie widze przeszkod.

  • 3. Data: 2002-03-17 18:38:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 07:16:03PM +0100, minik wrote:

    > Robta co chceta. Jesli ci odpowiada, nie widze przeszkod.

    Minik, jakie masz doswiadczenie jako biznesmen? Pytam sie tak po
    prostu, bo jestem ciekaw.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-03-17 18:56:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik, jakie masz doswiadczenie jako biznesmen? Pytam sie tak po
    > prostu, bo jestem ciekaw.

    A skad to pytanie?
    Na pytania zwiazane z moim CV prosze na priv =)

  • 5. Data: 2002-03-17 19:12:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 07:56:31PM +0100, minik wrote:

    > A skad to pytanie?
    > Na pytania zwiazane z moim CV prosze na priv =)

    Bo pytanie bylo skierowane do (cytuje) 'doswiadczonych'. Stad pytanie
    jakie to Twoje 'doswiadczenie' jest ...

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-03-17 19:16:50
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Bo pytanie bylo skierowane do (cytuje) 'doswiadczonych'. Stad pytanie
    > jakie to Twoje 'doswiadczenie' jest ...

    A jaka byla moja odpowiedz? Czy konkretnie wyrazilem swoja opinie na temat
    konta ? Czy opinia "Robta co chceta. Jesli ci odpowiada, nie widze
    przeszkod." mozna przypisac do jakiegos zawodu czy grupy?
    To bylo neutralne stwierdzenie. A jesli juz to doswiadczonego internauty (a
    nie biznesmena) =)

  • 7. Data: 2002-03-17 19:25:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 08:16:50PM +0100, minik wrote:

> [...]
    > przeszkod." mozna przypisac do jakiegos zawodu czy grupy?
    > To bylo neutralne stwierdzenie. A jesli juz to doswiadczonego internauty (a

    Minik, trzeba bylo powiedziec ze po prostu polecasz inteligo, jak w
    kazdym swoim poscie ;-)

    ps. Bardzo mi sie podoba 'doswiadczony internauta'. Niedlugo beda
    tytuly naukowe. Ech.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-03-17 19:33:14
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik, trzeba bylo powiedziec ze po prostu polecasz inteligo, jak w
    > kazdym swoim poscie ;-)

    Staje sie to irytujace. Wyjasnij mi wiec gdzie w tym zdaniu "Robta co
    chceta. Jesli ci odpowiada, nie widze przeszkod." masz reklame lub
    kryptoreklame Inteligo, bo ja do cholery nie widze !?

  • 9. Data: 2002-03-17 19:46:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Mar 17, 2002 at 08:33:14PM +0100, minik wrote:

    > Staje sie to irytujace. Wyjasnij mi wiec gdzie w tym zdaniu "Robta co
    > chceta. Jesli ci odpowiada, nie widze przeszkod." masz reklame lub
    > kryptoreklame Inteligo, bo ja do cholery nie widze !?

    Minik, po prostu nawet nie starasz sie byc obiektywny. Podam Ci jako
    przyklad ze naprawde nie zawsze staram sie zachwalac mbank (bo
    zakladam ze i tak to ktos napisze). Nadto staram sie aby rozne jego
    cechy podawali _rozni_ ludzie a nie ciagle jedna osoba.

    Po prostu maile od Ciebie zaczynaja przypominac stare przyslowie -
    uderz w stol, norzyce sie odezwa.

    EOT.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-03-17 19:52:36
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > cechy podawali _rozni_ ludzie a nie ciagle jedna osoba.
    >
    > Po prostu maile od Ciebie zaczynaja przypominac stare przyslowie -

    To raczej ty nie potrafisz byc obiektywnym, skoro moje maile ci cos
    przypominaja i od razu je przekreslasz! To po cholere je czytasz!? Juz mam
    dosc tych podtekstow i oskarzen! Jesli komus cos nie pasuje to JEGO WLASNY
    PROBLEM !!!!