  • 1. Data: 2015-12-07 23:35:12
    Temat: ing: zastrzezenie karty = brak miesiecznej oplaty?
    Od: jg <f...@f...pl>

    czesc,

    czy jesli zastrzeze sie online karte platnicza w ing to ing nie bedzie juz
    sciagac z konta 7zl za niewydanie 300zl/miesiac, czy moze trzeba isc do
    placowki i jakos dodatkowo zrezygnowac z karty?

    pzdr

    --
    jg

  • 2. Data: 2015-12-08 03:11:22
    Temat: Re: zastrzezenie karty = brak miesiecznej oplaty?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jg" liijimp8zesh.17q40zd67lcll$....@4...net

    > czy jesli zastrzeze sie online karte platnicza w ing to ing nie bedzie juz
    > sciagac z konta 7zl za niewydanie 300zl/miesiac, czy moze trzeba isc do
    > placowki i jakos dodatkowo zrezygnowac z karty?

    Doświadczenie uczy, że lepiej/korzystniej zamknąć od razu
    wszystko -- aby móc otworzyć za jakiś czas wraz z wisienkami. ;)

    Poniżej masz kilka kont do wyboru:

    http://danutac.pl/ <-- 5, środkowy klawisz

    za co możesz otrzymać (gdy już ja otrzymam dzięki Tobie) kilka soczystych dyszek. :)

    Niestety BZWBKKBSg chwilowo nie ma.

    Do kompletu dorzucę (jeśli zdążę) Smart konto.

    -=-

    Ja wyrabiałem te 3 stówy w ING za pomocą keszbeku realnego czy orlenowego.

    Za założenie konta w ING dostałem 2 stówy -- z tego chyba około dychy
    spadło za sprawą różnych opłat... [chlip, chlip...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-12-08 08:07:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-12-07 o 23:35, jg pisze:
> [...]
    > sciagac z konta 7zl za niewydanie 300zl/miesiac, czy moze trzeba isc do
    > placowki i jakos dodatkowo zrezygnowac z karty?

    wystarczy zastrzec/zrezygnować w serwisie transakcyjnym i nie ma opłaty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-12-08 23:05:06
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2015 08:07:18 +0100, RobertS napisał(a):

    > wystarczy zastrzec/zrezygnować w serwisie transakcyjnym i nie ma opłaty

    czyli tak jak m.in. w mbanku... dzieki za odpowiedz...

    --
    jg

  • 5. Data: 2015-12-08 23:08:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 23:05, jg pisze:

    > czyli tak jak m.in. w mbanku... dzieki za odpowiedz...

    przetestowałem na sobie, działa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2015-12-12 09:10:31
    Od: m...@o...pl

    W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 23:05:09 UTC+1 użytkownik jg napisał:

    > czyli tak jak m.in. w mbanku... dzieki za odpowiedz...
    >
    > --
    > jg

    Niestety, po zastrzeżeniu nie da się kartą wpłacić kasy we wpłatomacie ING. Mbankową
    za to bez problemu

  • 7. Data: 2015-12-12 10:22:24
    Od: m...@o...pl

    Jeszcze jedno - zastrzeżenie karty najlepiej zrobić po wykonaniu warunków
    zwalniających z opłaty w danym cyklu, ale jeszcze przed końcem tegoż. Inaczej łupną
    opłatę