  • Data: 2003-04-07 08:56:18
    Temat: Re: [ing] otwieranie konta - ciag dalszy
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oto druga porcja wrażeń z otwarcia konta w ING przez HaloŚląski...
    >
    > Generalnie sam bank i jego procedury są dla mnie zaskakujące... :-)

    Statystyki odnotowuja przypadki gdy ludzie idac do sklepu po bulki gina
    na przejsciach dla pieszych. Kupujac golarki sa porazeni pradem itp.
    Moze tez nalezysz do pechowcow i caly czas otrzymujesz ostrzezenie ktore
    ignorujesz ....
    Ja majac konto w PKO BP, PeKaO SA, BPH
    przesioslem sie ponad 5 lat temu do wtedy BSK i w ciagu tych 5 lat nie
    mialem tyle problemow co Ty w dwa dni .... wiec uwazaj.
    Bo to pewnie na Ciebie wypadna problemy gdy dostaniesz debet, wezmiesz
    karte kredytow czy kredyt hipoteczny.
    Z takim pechem to faktycznie lepiej siedziec w domu i z banku korzystac albo
    przez telefon albo przez internet bo w drodze do bankomatu moze tyle rzeczy
    sie
    wydarzyc ....

    PiotR