  • 91. Data: 2012-03-20 19:33:23
    Temat: Re: ile bylo warte X zl w roku 1984?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    wiadomości news:c1.01.3VC3x4$13W@mike.oldfield.org.pl...

    > Milczenie znak zgody, bucku.

    Nie zamierzam sie plaszczycowac do twojego poziomu
    - plonk -

  • 92. Data: 2012-03-24 15:14:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jka993$jcr$...@n...news.atman.pl

    Ponoć każda wyśmiana minuta przedłuża nam życie o 10.
    Tak mówi radio -- o 10 złotych? Czy o 10 cm?...
    Już wiadomo, dlaczego kobiety wolą ponurych. ;)

    > A komu nie odbija raz na czas ? ;)
    > [nawet dziecku sie odbija, albo ulewa]

    [że dziecku -- to widać, słychać i czuć...]

    Niektórym odbija na czas, innym zaś po czasie, lub jeszcze
    później... Wielu mówi -- ,,nie czas na żarty'' a czasami
    ktoś śmieje się, choć powinien płakać ze śmiechu...

    > Na TO znaczy na wszystko czy na kurz/roztocza ?

    Na kurz i roztocza -- nie. Ale na olchy czy brzozy -- tak.

    > zrobic dokladne testy alergiczne to nie az taki problem

    Też tak myślę.

    > Totez polecilem Ci komore bezpylowa do zamieszkania :)
    > ale jest tez troche srodkow ktore ulatwiaja zycie
    > jonizator powietrza, nawilrzacz,

    Nie lubię wilrotnego powietrza. Wilgotnego zresztą też nie lubię...
    Ja lubię, gdy jest ze 20% ww., lub nawet mniej.

    nawilżacz m II, D. -a; lm M. -e, D. -y a. -ów

    1. <<naczynie ceramiczne o czerepie porowatym,
    do napełniania wodą, zawieszane na grzejnikach
    centralnego ogrzewania w celu nawilżania powietrza>>

    2. <<aparat do rozpylania wody w pomieszczeniu zamkniętym
    w celu zwiększenia wilgotności powietrza>>

    Starczy mi wilrotności (i wilgotności też) tej, którą sam
    produkuję w płucach. Ale czasami warto posiłkować się
    Telfexem, a nawet Avamysem. Avamys ma szokujące działanie,
    ale raczej lokalne. Telfexo IMO działa nie tylko na nos.

    > jak najmniej materialow "pylacych" pranie jest polsrodkiem jesli tkanina sama z
    siebie pyli czastkami wlokien

    Ale ona rzadko pyli pyłkami olchy czy brzozy... ;)

    -=-

    IMO płuca zawalone śluzem słabo pracują -- czasami po
    nocy organizm jest bardziej zmęczony niż przed snem...
    I niekoniecznie dlatego, że w nocy nie śpię. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 93. Data: 2012-03-24 15:15:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkaalv$kr9$...@n...news.atman.pl

    > Alez wstyd - jak moglem tak zawilgocic nasz przepiekny jezyk ... :>

    Zawilrocić. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 94. Data: 2012-03-24 15:16:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Płaszczyca" c1.01.3VC3x4$1...@m...oldfield.org.pl

    > Milczenie znak zgody, bucku.

    Zazwyczaj tak. Chyba, że ktoś milczy, bo nie wie, że jest pytany.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 95. Data: 2012-03-24 15:18:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkam23$1hr$...@n...news.atman.pl

    > Nie zamierzam sie plaszczycowac do twojego poziomu
    > - plonk -

    IMO błąd -- bo Adam Płaszczyca dał poznać się (co najmniej
    wielokrotnie) jako osoba mądra, i to nie tylko na tej grupie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 96. Data: 2012-03-24 15:23:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkajdu$u8s$...@n...news.atman.pl

    > TDP i7-920/930 to 130W (4 core +HT)

    Czy i3/i5/i7 dla desktopa jest takim samym CPU jak dla notebooka?

    > - oczywiscie po "podkreceniu" powiedzymy do 4GHz
    > i pelnym obciazeniu 8 watkow potrafi zjesc duuuzo wiecej

    > procki w 32nm sa ciut mniej pradozerne... a 22nm za rogiem sie czai ;)

    No widzisz -- im nowsze, tym oszczędniejsze, zwłaszcza
    w przeliczeniu na ,,moce obliczeniowe''.

    > ano dla kogoś sa robione te zasilacze - 1kW i wiecej ;)

    Ale raczej nie do notebooków.

    > Dokladnie, atomy w zastosowaniu netbookowo/windowsianym
    > to porazka - ale "jakos" dziala. Tu IMO i3 jest jakims kompromisem
    > miedzy wydajnoscia a frustracja uzyszkodnika ;)

    Ja mam atomowy napęd -- i cieszę się.
    GPS by przydał się i bezpłatny dostęp do netu w ,,lesie''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 97. Data: 2012-03-25 06:26:25
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jkkl3v$5e8$3@inews.gazeta.pl...

    > IMO błąd -- bo Adam Płaszczyca dał poznać się (co najmniej
    > wielokrotnie) jako osoba mądra, i to nie tylko na tej grupie.

    Byc moze, ale nie moze byc
    IMO wysnul zbyt szybko i zbyt daleko idace wnioski

  • 98. Data: 2012-03-29 03:17:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkm6ph$17d$...@n...news.atman.pl

    > IMO wysnul zbyt szybko i zbyt daleko idace wnioski

    IMO wysnuł dobre wnioski.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 99. Data: 2012-03-29 13:01:18
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jl0dbn$ghs$2@inews.gazeta.pl...

    > IMO wysnuł dobre wnioski.

    Ze wysmiewam sie ?
    [ >> Rozumiem, że z beznigiego kaleki tez byś się śmiał, bucku? ]

    Raczej nie nie wysmiewam sie z kalek,
    ani z osob chorych na kregoslup, astme, alergie itp.
    - aczkowiek codzienna 3 krotna codziena zmiana [pranie] spodni
    jest dla mnie sytuacja dosc zabawna ;)
    ==
    Z dziecinstwa pamietam pewna kobiete ktora naciskala klamke drzwi lokciem
    - bo tam jest mnostwo bakterii,
    jednak pieniadze liczyla dlonmi calkiem sprawnie :)

  • 100. Data: 2012-04-02 03:40:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jl1fdu$1oa$...@n...news.atman.pl

    > Raczej nie nie wysmiewam sie z kalek,

    Nie nie nie nie!!!! Czyli twierdzę, że tak, co powtarzam dla pewności? ;)

    > ani z osob chorych na kregoslup, astme, alergie itp.

    Śmiech to zdrowie. ;)

    > - aczkowiek codzienna 3 krotna codziena zmiana [pranie] spodni
    > jest dla mnie sytuacja dosc zabawna ;)

    Gdy byłem młodszy, raczej nie lubiłem brudnych ubrań.
    Teraz mam sporo spodni, swetrów, bielizny, butów...
    I zamierzam kupować to nadal tak, aby mieć jeszcze więcej. :)

    Niestety brak mi mebli. Jednak brak mi także ziemi, a gdy brak
    i ziemi, i forsy (300 tysięcy ZOOdolarów) trzeba kombinować, co
    właśnie czynię... W końcu jednak będę zmuszony do powiększenia
    mych zasobów meblowych...

    Najpierw schudnięcie, później solidna gimnastyka, sprzątanie,
    prowizoryczny porządek z ostatnim kominem... Może wreszcie
    zabiorę się za jakieś szafki. :)

    > Z dziecinstwa pamietam pewna kobiete ktora naciskala klamke drzwi lokciem - bo tam
    jest mnostwo bakterii,
    > jednak pieniadze liczyla dlonmi calkiem sprawnie :)

    Ja oczywiście wolę używać łokcia lub rąk w rękawiczkach a po
    każdym dotknięciu pieniędzy (czyli surowców wtórnych) lubię
    umyć ręce. Myję banany przed obraniem, myję tak pomarańcze
    i myję inne owoce... Wożę ze sobą nawilżane chustki, którymi
    często wycieram twarz i ręce. Zazwyczaj jakoś tak -- najpierw
    twarz, później ręce, następnie kierownice itd...

    -=-

    Mądrzy ludzie budują drzwi tak, że wychodząc z publicznego miejsca
    zwanego toaletą, WC, sraczem itp. -- nie trzeba niczego dotykać rękami.
    Bywa i tak, że wszystkie drzwi otwierają się samoczynnie, deski w sedesach
    podnoszą się i opuszczają, woda w umywalkach uruchamiana jest bezdotykowo itd...

    Kiedyś moja matka weszła do jakiejś placówki służby zdrowia w nadziei
    możliwości skorzystania z jakiegoś WC... To, co zobaczyła, zaparło jej
    dech w tak zwanych piersiach... Na dodatek to wszystko było za free. :)

    -=-

    Chyba jednak po nocce moja masa spadnie poniżej 70 kg...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'