-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.kki.k
rakow.pl!not-for-mail
From: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: idiotyczna zmiana numerów kont co miesiąc
Date: Mon, 4 Mar 2002 10:05:16 +0100
Organization: News server KKI Krakowski Komercyjny Internet
Lines: 36
Message-ID: <a5vdcd$lt3$1@nova.kki.krakow.pl>
References: <a5v353$nve$1@nova.kki.krakow.pl>
<0...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: president.sponsor.com.pl
X-Trace: nova.kki.krakow.pl 1015232717 22435 195.116.9.217 (4 Mar 2002 09:05:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@k...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Mar 2002 09:05:17 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167657
[ ukryj nagłówki ]
<t...@s...pl> wrote in message
news:043e.00000267.3c831535@newsgate.onet.pl...
> > > ), co ulatwia tez naliczanie
> > odsetkow (choc to da sie zrobic na podstawie historii salda - ale mniej
> > czytelnie dla klienta).
>
>
> Komu ułatwia??? To jest podstawowe nieporozumienie - systemy informatyczne
> powinny być wprowadzane w taki sposób, żeby operacje były wugodniejsze dla
> wszystkich, ale zwlaszcza dla KLIENTÓW - a nie tylko dla informatyków,
którzy
Ależ ja sie z tym stwierdzeniem w 100% zgadzam. Nigdy nie zaakceptowałem
żadnego pomysłu ułatwiajacego pracę informatykom a utrudniającego
użytkownikom. Co nie zmienia w najmniejszym stopniu tego co napisałem
wczesniej:
1. Prowadzony w ten sposób system ułatwia (usługodawcy), a czasem w ogóle
umożliwia czytelne rozliczanie dokumentów a nie salda. W tym sensie jest to
wygodniejsze także dla ciebie - zwłaszcza w przypadku wyjasniania kwestii
spornych. Podałem przykład.
2. System rozliczeń jest dzięki temu tańszy.
Inaczej mówiąc - jeśli takich klientów jak ty nie jest zbyt wielu i firma
sobie z tym radzi - to OK. Jeśli będzie zbyt wielu klientów jawnie
żądających innego sposobu rozliczania z firmą - to prawdopodobnie w końcu
zmuszą firmę do zmiany (albo rozszerzenia) systemu - ale w efekcie albo
usługa będzie droższa, albo zysk usługodawcy mniejszy co prędzej czy później
i tak doprowadzi do podwyżki (albo opóźni obniżkę) cen. W przypadku zmiany
systemu - dla wszystkich, w przypadku rozszerzenia systemu - byc moze tylko
dla tych, ktorzy nie chca się rozliczać tańszą metodą. Tyle.
PiK
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.02 09:39 blad
- 04.03.02 15:38 Szymon Marjanski
- 04.03.02 18:58 m...@p...pl
- 04.03.02 19:27 Marcin Kasperski
- 05.03.02 08:48 Karol
- 11.03.02 09:21 Jaroslaw Drewnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
- Re: VATafera
- Karta Revolut a Allegro
- VeloBank przejęty przez amerykanski fundusz
Najnowsze wątki
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem
- 2024-04-04 Re: VATafera
- 2024-04-04 Karta Revolut a Allegro
- 2024-03-29 VeloBank przejęty przez amerykanski fundusz