  • Data: 2018-08-23 18:02:54
    Temat: Re: idea zawrotna
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-23 o 11:32, J.F. pisze:

    > Lista lokat byla za dluga.
    > To akurat IMO krok w dobra strone.

    Ja też tak uważam, jednak nadal trwają moje lokaty na 2,8, a
    jednocześnie obecny max dla moich (!) założeń to 2,3. Beztroska kusi, bo
    praktycznie robi się dzięki temu ROR na 2,3 (po zerwaniu nie traci się
    odsetek), ale mimo wszystko to mało.

    > Choc ... przy spadajacych procentach te stare lokaty moglyby sie znow
    > przydac :-)

    Otóż właśnie. ;-) 2,7% daje Millenium na KO.

    > na razie tak to wyglada, ale ... swiadczy tez o tym, ze bank ma dobra
    > plynnosc, nie musi duzo placic za pieniadze.

    Albo na tę chwilę myślą nad strategią i unikają gwałtownych... i
    skrajnych... ruchów.

    > U mnie dziala bez zawieszen.

    Ja miałem ostatnio problemy.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-w-Idea-Banku
    -Problemy-z-realizacja-przelewow-7606570.html

    To z początku miesiąca... Awaria trwała dwa dni... Przy czym warto
    zwrócić uwagę na słowo "znowu" ;-)

    --
    Pozdrawiam