  • 21. Data: 2011-11-24 19:19:27
    Temat: Nadzor_grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatkowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Simple Man" jam1tq$jvp$...@n...onet.pl

    > Paliwo, jedzenie i inne podstawowe rzeczy zdrożały w ciągu roku pewnie jakieś 30%.
    Według GUS inflacja to ok 4% bo staniały np.
    > tory kolejowe albo auta ciężarowe. Statystyka to coś wybitnie fałszywego i
    zamazującego obraz rzeczywistości. Człowiek i pies mają
    > statystycznie po 3 nogi, realnie jest to absurd ale statystycznie jest to fakt. Tak
    jak owa 4% inflacja.

    Badanie musi być prowadzone umiejętnie -- wówczas ma tak zwane ręce i nogi.
    Człowiek, pies i małpa -- średnio 2 nogi i 2 ręce. :)

    -=-

    Inflacja po mojemu...

    mleko Zambrowskie nie zmienia ceny
    (cena ta delikatnie waha się niezależnie od inflacji)

    koszty paliwa samochodowego są coraz niższe
    (z uwagi na chorowanie i złą pogodę, wydaję teraz mniej
    niż przed dwoma laty, gdy paliwo było znacznie tańsze
    a odliczenia podatkowe większe, gdyż mniej jeżdżę)

    na ubrania wydaję coraz mniej
    (tanieją, bo nie kupuję ich wtedy, gdy muszę, ale wtedy, gdy chcę)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2011-11-24 20:15:26
    Temat: [OT] Re: http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10703499,Nadzor_grozi_sankcjami_bankom_oferujacym_lokaty_antypodatkowe_.html
    Od: ksdrs <c...@g...pl>

    W dniu 2011-11-24 18:47, Simple Man pisze:

    > Lepszy Grecki/Włoski kryzys niż dobrobyt "zielonej wyspy", która to
    > zaraz po wyborach stała się (przypadkiem) czerwona.
    >
    > Ile tam wynosi wiek emerytalny ? Ile tam wynosi minimalna/średnia płaca ?

    Ale wiesz ze zycie tutaj nie jet obowiazkowe. Za malo Ci placa? Poszukaj
    lepiej platnej pracy. Nie chcesz pracowac do 67 roku zycia? - biznes
    jest dla ludzi. Zarob kilka baniek i zyj z pracy innych. To ze chujowo
    Ci sie zyje jest tylko Twoja wina.

    ksdrs

  • 23. Data: 2011-11-24 20:28:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 19:20:40 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Paliwo, jedzenie i inne podstawowe rzeczy zdrożały w ciągu roku pewnie
    > jakieś 30%. (...)

    http://www.lotos.pl/handlowy/ceny_paliw/historia/ben
    zyna_bezolowiowa_95

    2011-11-23: 5832,19 / 1000l
    2010-11-23: 5128,87 / 1000l

    13,7% +- marża stacji

    Pięćset, jak nic.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2011-11-24 20:43:48
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-11-24 17:52, Adam S. pisze:
    > Nieźle, jednodniówki mogą się skończyć wcześniej niz nam sie wydaje.

    To jest tylko i wyłącznie efekt wepchnięcia swoich miernych ale wiernych
    ludków na stanowiska. Jakkolwiek by to nie wyglądało, ludzie z nadania
    PiSu byli kompetentni (nie wiem, może po prostu nie było znajomych
    królika i trzeba było kogoś jednak wybrać). A teraz pokończyły się
    kadencje i wychodzi szydło z worka. Kolesie everywhere. Czyli taki
    ogólnoludzki standard.

    --
    Raf

  • 25. Data: 2011-11-24 20:48:48
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-24 21:15, ksdrs pisze:

> [...]
    > lepiej platnej pracy. Nie chcesz pracowac do 67 roku zycia? - biznes
    > jest dla ludzi. Zarob kilka baniek i zyj z pracy innych. To ze chujowo

    Oczywiście, pewno wyjedzie natychmiast, jak mu to "państwo", w tym i Ty
    odda to, co mu do tej pory zrabowało.

    A to, ze chujowo się tu żyje jest winą tych, co głosowali na tych, co
    aktualnie rządzą.
    Gdyby to nie była demokracja, to byłoby to winą kogoś innego.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 26. Data: 2011-11-24 21:07:07
    Od: Oli <O...@a...com>

    Borys Pogoreło napisał:

    > http://www.lotos.pl/handlowy/ceny_paliw/historia/ben
    zyna_bezolowiowa_95

    > 2011-11-23: 5832,19 / 1000l
    > 2010-11-23: 5128,87 / 1000l
    >
    > 13,7% +- marża stacji
    >
    > Pięćset, jak nic.

    Skąd to 5832//5128. Naprawdę to 4172//3471 (netto)
    Prawdopodobnie do ceny benzyny doliczyłeś akcyzę i opłatę paliwową a one już są w
    cenie paliwa!

    --
    Oli

  • 27. Data: 2011-11-24 21:14:59
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Rafał napisał:

> [...]
    stanowiska. Jakkolwiek by
    > to nie wyglądało, ludzie z nadania PiSu byli kompetentni (nie wiem, może po prostu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    cholera, czytając to dostałem ataku śmiechu i poplułem cała klawiaturę

    --
    Oli

  • 28. Data: 2011-11-24 21:19:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-24 22:14, Boguś pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > cholera, czytając to dostałem ataku śmiechu i poplułem cała klawiaturę

    Siedź przed monitorem z pampersem na twarzy. Nigdy bez.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 29. Data: 2011-11-24 21:29:40
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-11-24 21:15, ksdrs pisze:
    > Ale wiesz ze zycie tutaj nie jet obowiazkowe.

    Zawsze można się powiesić. Uwielbiam tych klonów w swoich garniturkach,
    dla których wszystko jest proste i banalne. Tak jak dla ufoludów z
    ministerstwa, dla których paliwo jest tanie, no bo przecież "na
    zachodzie jest drożej". Ale wmawiaj sobie dalej te przekonania rodem ze
    studiów MBA. Może cię gdzieś zaprowadzą. Może.

    --
    Raf

  • 30. Data: 2011-11-24 21:29:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 22:07:07 +0100, Oli napisał(a):

    > Skąd to 5832//5128. Naprawdę to 4172//3471 (netto)
    > Prawdopodobnie do ceny benzyny doliczyłeś akcyzę i opłatę paliwową a one już są w
    cenie paliwa!

    Fakt, rozpędziłem się, zapominając o VAT. Niemniej to jest 20% i to kilka
    dni przed _sporym_ skokiem cen paliw. Tydzień później różnica spada do
    niecałych 13% i cena w miarę liniowo rośnie do dziś.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl