  • 1. Data: 2002-02-04 19:07:40
    Temat: guru listy a my (refleksja)
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    oczywiście jestem dumna, że mój wątek, bądź co bądź nieprofesjonalny,
    emocjonalny i wysłany z onetu, a nie czytnika news doczekał się ponad 20 postów

    Cieszę się z głosów poparcia, a nie dziwią mnie posty guru listy p.b.b, którzy
    stanowczo bronią idei bojkotu (ktoś nazwał ją, być może słusznie, lepperiadą)

    No i każdy ma prawo do swojego zdania, ale jeszcze raz chciałam podzielić się
    obawą, że jeśli wcielimy w czyn dyktaturę klientów w bankowości, to przetrwają
    ją tylko największe giganty, które wiecie_gdzie będą miały i klientów, i grupę,
    a zwłaszcza guru grupy

    Może jest w tym coś znaczącego, że pjo z grupy przeszedł do mBanku?
    Myślę, że trudniej jest chyba robić coś nowego niż to nowe krytykować.

    Linię krytyki typu "jesteś zakochana w mBanku" skomentuję:
    nie jestem, ale wolę przywiązać się do banku wirtualnego niż do pekao sa czy
    CITI
    Nie należę też do ludzi, ktorzy ciągną bank do sądu bo przysłał im kartkę
    świąteczną mimo że nie było zgody na wykorzystanie danych osobowych.
    Taka jestem i uważam, że takie nastawienie do banków jest, wbrew temu co widać
    na grupie, słuszniejsze i częstsze wśród rzeczywiście finansowo istotnych
    klientów
    mBank po prostu weryfikuje zapewne swoje ceny ze względu na ekonomię, więc skąd
    ta nienawiść?
    Pozdrawiam,
    Elqa

  • 2. Data: 2002-02-04 19:54:11
    Temat: Re: guru listy a my (refleksja)
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Linię krytyki typu "jesteś zakochana w mBanku" skomentuję:
    > nie jestem, ale wolę przywiązać się do banku wirtualnego niż do pekao sa
    czy
    > CITI

    a dlaczego nie chciałabyś się przywiązac do pekao sa ?
    rozpatrując całą kwestię Twoim sposobem chciałbym podkreślić że bank PeKaO
    S.A .ma bardzo sympatycznego i inteligentnego rzecznika prasowego, czy to Ci
    nie wystarczy do wyboru banku ?

    > mBank po prostu weryfikuje zapewne swoje ceny ze względu na ekonomię, więc
    skąd
    > ta nienawiść?

    PeKaO S.A. też zweryfikował swoje oprocentowanie ze względu na ekonomię, ma
    zresztą dzięki temu bardzo dobre wyniki finansowe, a że oprocentowanie u
    nich nie należy do najwyższych :-)) to przecież nie jest najważniejsze

  • 3. Data: 2002-02-04 19:56:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    przetrwają
    > ją tylko największe giganty, które wiecie_gdzie będą miały i klientów, i

    A co Ty za herezje opowiadasz ;)
    A z takiego molocha to niby dlaczego nie mieliby sie przenosic?
    W koncu kapitaly wlasne w sumie bilansowej nawet takich ogromnych bankow nie
    wytrzymalyby wycofania sie wiekszosci klientow ;)
    Taka uroda globalizacji... Doinformowany konsument!

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-02-04 20:06:09
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jedno pytanie: kto jest guru listy?

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    b...@w...pdi.net Stranded in my mind

  • 5. Data: 2002-02-04 22:01:19
    Od: Guru <g...@g...pl>

    On 4 Feb 2002 20:07:40 +0100, <e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >stanowczo bronią idei bojkotu (ktoś nazwał ją, być może słusznie, lepperiadą)

    No ja sobie wypraszam ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Berezowski

  • 6. Data: 2002-02-05 08:15:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > S.A .ma bardzo sympatycznego i inteligentnego rzecznika prasowego, czy to

    Potwierdzam- Sebastian jest bardzo miły i nawet kilka lat temu tu bywał :-)
    Tylko, że teraz nie bywa bo ludziska się pewnie za bardzo na niego rzucali-
    a co on biedny może ? :-( Szkoda.
    Tutaj Twoja przedmówczyni ma rację - zadziałało prawo wielkiego molocha,
    który ma w nosie nasze opinie, ale jest też w tym duzo naszej winy ;-) -było
    się tak nie kłocić.

> [...]
    > zresztą dzięki temu bardzo dobre wyniki finansowe, a że oprocentowanie u
    > nich nie należy do najwyższych :-)) to przecież nie jest najważniejsze

    Kwestia tego, ze to nie najważniejsze też w wielu przypadkach kuleje, ale
    piszcie reklamacje (to pomaga).
    A Twoja przedmówczyni pewnie nie pisze reklamacji, tylko się na wszystko
    potulnie godzi dzięki czemu np. bank może odsprzedać jej dane i będzie
    dostawała wiele kartek na święta- kwestia tego kto co lubi ;-)
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-02-05 08:18:24
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jedno pytanie: kto jest guru listy?

    Konradzie dla mnie możesz być Ty, a dla innego będzie ktoś inny :-)
    Liczę na Twój głos w ramach rewanżu ;-))))
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-05 08:39:19
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Konradzie dla mnie możesz być Ty, a dla innego będzie ktoś inny :-)
    > Liczę na Twój głos w ramach rewanżu ;-))))

    Okay, jesteś moim guru. :-)

    A teraz pytanie do Elqi: kim jest Twój guru?

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    b...@w...pdi.net Otwarte okna"

  • 9. Data: 2002-02-05 10:24:14
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > potulnie godzi dzięki czemu np. bank może odsprzedać jej dane i będzie
    > dostawała wiele kartek na święta- kwestia tego kto co lubi ;-)

    a cały dowcip polega na tym, że jeśli nie będzie tych paru niepokornych co
    się pokłócą w sądzie o głupią kartkę pocztową, i jeśli wszyscy będą potulni
    jak owce to właśnie wtedy nie ma co marzyć o partnerskim stosunku banku do
    klienta, bo niby po co bank miałby wkładać choćby odrobinę wysiłku i
    zmieniać sytuację w której po pierwsze jest mu dobrze a po drugie ma z tego
    niezłe zyski...

  • 10. Data: 2002-02-05 19:54:08
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Okay, jesteś moim guru. :-)
    >
    > A teraz pytanie do Elqi: kim jest Twój guru?

    WojBolan :-)))))) ?
    Przepraszam, ale nmsp.
    Grzegorz