  • 1. Data: 2009-06-18 09:12:18
    Temat: getinowi się padło, nie da się zalogować
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    próbowałem się zalogować do getina i 3 różne konta: moje i rodziców
    nie wchodzą, błędne login/hasło

  • 2. Data: 2009-06-18 10:12:50
    Temat: Re: getinowi się padło, nie da się zalogować
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > próbowałem się zalogować do getina i 3 różne konta: moje i rodziców
    > nie wchodzą, błędne login/hasło

    Chyba padł twój net. U mnie śmiga.

    Pozdr
    Waldek

  • 3. Data: 2009-06-18 12:17:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "waldek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba padł twój net. U mnie śmiga.

    dzwoniłem restartowali cały system
    mówili że zajmie do 15 minut

  • 4. Data: 2009-06-18 17:32:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h1db7c$pt5$1@inews.gazeta.pl

    > dzwoniłem restartowali cały system
    > mówili że zajmie do 15 minut

    I przez ten restart systemu kasa poszła się rypać... :(
    Zlecałem w sumie cztery przelewy z mbanku do Getinu. Do teraz kasa nie jest
    widoczna na rachunku.
    U was też takie jaja?

    Do kogo to zgłaszać? mBank czy Getin zasługuje na (przepraszam za wyrażenie)
    mocną zjebkę?

  • 5. Data: 2009-06-18 18:36:45
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > I przez ten restart systemu kasa poszła się rypać... :(
    > Zlecałem w sumie cztery przelewy z mbanku do Getinu. Do teraz kasa nie jest
    > widoczna na rachunku.
    > U was też takie jaja?

    U mnie to samo. Przelew z Pekao

    Darek

  • 6. Data: 2009-06-18 19:02:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Darek" news:h1e1g5$sp7$1@news.onet.pl

    > U mnie to samo. Przelew z Pekao

    No nic - czekam do jutra :) Liczę, że kasa dotarła :)