  • 1. Data: 2012-07-13 08:43:40
    Temat: getinonline ukradł 5000 i nie chce zwrócić
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    lokaty miały być odnowione część lokat odnowili
    a 5000 od 1 czerwca nie widać ciągłe reklamacje i nic

    dotychczas wydawał się być uczciwy ten bank

    erator/

  • 2. Data: 2012-07-13 13:07:37
    Temat: Re: getinonline ukradł 5000 i nie chce zwrócić
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jtog35$ips$...@i...gazeta.pl

    > lokaty miały być odnowione część lokat odnowili
    > a 5000 od 1 czerwca nie widać ciągłe reklamacje i nic

    > dotychczas wydawał się być uczciwy ten bank

    Czyżby?! Dla mnie GB już nie istnieje -- z uwagi na jego nieuczciwość.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-07-17 23:12:43
    Od: "Ziemovit" <z...@p...fm>

    Jak się skończyła ta sprawa? Jaki był dokładnie przebieg sprawy.

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > lokaty miały być odnowione część lokat odnowili
    > a 5000 od 1 czerwca nie widać ciągłe reklamacje i nic
    >
    > dotychczas wydawał się być uczciwy ten bank

> [...]
    erator/

  • 4. Data: 2012-07-20 11:00:33
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Ziemovit" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jak się skończyła ta sprawa? Jaki był dokładnie przebieg sprawy.
    >
    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    no WOW to już prawie 2 miechy z reklamacją
    ale wreszcie się im udało zrobić

    no cóż ma człowiek nauczkę by z pseudobankami się nie zadawać

    erator/

  • 5. Data: 2012-07-20 12:37:11
    Od: SID <s...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 11:00, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Ziemovit" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > no WOW to już prawie 2 miechy z reklamacją
    > ale wreszcie się im udało zrobić
    >
    > no cóż ma człowiek nauczkę by z pseudobankami się nie zadawać

    Poinformuj KNF a do Getin wezwanie z żądaniem ustawowych odsetek.

    Masz na 100% sprawę wygraną.

    SID

  • 6. Data: 2012-07-20 13:06:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2012 12:37:11 UTC+2 użytkownik SID napisał:
    > Poinformuj KNF a do Getin wezwanie z żądaniem ustawowych odsetek.
    >
    > Masz na 100% sprawę wygraną.

    Skoro roz[patrzyli reklamację to pewnie i odsetki mu zwrócili.
    W takiej sytuacji nie ma co informowac KNF bo reklamację rozpatrzyli(no chyba że cos
    nie tak wyliczyli) KNF to gdyby:"nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi" ;))

  • 7. Data: 2012-07-20 20:00:14
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "SID" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poinformuj KNF a do Getin wezwanie z żądaniem ustawowych odsetek.
    >
    > Masz na 100% sprawę wygraną.

    w reaklamcji ubiegałem o lokatę ze wsteczną datą

    a już mnie kolo podchodził by olać to, a tam to tylko ze 20zł,
    w zamiam miał niby informować o ciekawych lokatach
    no cóż uparcie nalegałem

    no cóż straciłem zaufanie do tej instytucji
    i raczej będę wybierał inne na przyszłość

    erator/

  • 8. Data: 2012-07-20 23:41:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jub6nl$rao$...@i...gazeta.pl

    > no cóż ma człowiek nauczkę by z pseudobankami się nie zadawać

    Nie mogłeś uczyć się na błędach innych osób?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-07-21 00:01:01
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > w reaklamcji ubiegałem o lokatę ze wsteczną datą

    nie podales wszystkich szczegolow sprawy, ale jesli trzymali kase bez
    powodu, to mogles wymagac odsetek ustawowych

  • 10. Data: 2012-07-22 17:06:02
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jak się skończyła ta sprawa? Jaki był dokładnie przebieg sprawy.

    Miałem to samo, przez dwa tygodnie nie mogłem zlikwidować żadnej lokaty.
    Wisiały w statusie ~"zrywana" i nic z tymi pieniędzmi nie mogłem zrobić.
    Na infolinii też nie, a potrzebne mi były żeby za wycieczkę resztę zapłacić.

    Na szczęście się udało. Miesiąc po reklamacji się zreflektowali i
    przysłali mi notesik "be green".

    --
    Mateusz Bogusz