    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ge mieszkaniowy - ide
    Date: Mon, 30 Jun 2003 12:39:15 +0200

    A policzyles sobie o ile wiecej bedziesz placil jesli wezmiesz w GE?
    Bo na pewno bedziesz placil o wiele wiecej (bardzo szerokie widelki
    kursowe).
    Zabawa z kredytem nie polega na jego otrzymaniu tylko na tym zeby jak
    najmniej splacac. Jesli nawet poswiecisz wiecej czasu w czasie zalatwiania i
    musisz przyniesc wiecej papierow to zwroci ci sie to na pewno.
    Millenium nie polecalbym bo jest oplata za wczesniejsza splate.
    A dlaczego PKO BP chce od ciebie poreczyciela?
    Ile chcesz tego kredytu? na ile lat? jaki masz wklad wlasny? i co kupujesz?
    Masz umowe na czas nieokreslony czy inne dochody?

    GE SZCZERZE ODRADZAM chyba ze jestes zmuszony bo zaden inny bank nie za
    bardzo chce ci dac kredyt.