  • 1. Data: 2006-05-27 14:30:33
    Temat: gdzie ulokowac pieniazki?
    Od: dEXTER <piekard_@_wp.pl>

    Witam,

    Moze nie jasno napisalem temat, ale chodzi mi generalnie o
    lokate/konto... Chcialbym aby co miesiac przelewac na jakis rachunek, w
    miare mozliwosci roznej wielkosci kwote.
    Widzac w popularnych kontach 2-3% w skali roku odechciewa mi sie
    przelewanie na 'normalny' rachunek.

    Warto sobie tym glowe zawracac?

    pozdr.
    Robert

  • 2. Data: 2006-05-27 14:40:46
    Temat: Re: gdzie ulokowac pieniazki?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e59nqh$nsp$1@atlantis.news.tpi.pl, *dEXTER* wrote:
> [...]
    > w miare mozliwosci roznej wielkosci kwote.
    > Widzac w popularnych kontach 2-3% w skali roku odechciewa mi sie

    Emax plus w mBanku - 3,6% w skali roku. Mozesz jeden raz w miesiacu za darmo
    wyplacac dowolna kwote, wplacac mozesz nawet po 1gr, nie ma obowiazku
    regularnych wplat. Reszta na stronie mBanku. Warto zaznaczyc ze mozesz miec
    do 4 takich rachunkow (przydaje sie gdybys potrzebowal 2 razy wyplacic za
    darmo w miesiacu).

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-05-29 06:48:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    dEXTER wrote:

> [...]
    > w miare mozliwosci roznej wielkosci kwote.
    > Widzac w popularnych kontach 2-3% w skali roku odechciewa mi sie

    Dopóki chcesz lokować *pieniążki* to nie warto. Jak będziesz chciał
    *pieniądze* to może być warto.

  • 4. Data: 2006-05-30 20:45:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    jureq napisał(a):

    > Dopóki chcesz lokować *pieniążki* to nie warto. Jak będziesz chciał
    > *pieniądze* to może być warto.

    Chyba że na lokatce lub funduszyku ;)

    p. m.