  • 1. Data: 2004-02-13 07:16:36
    Temat: gdzie konto walutowe przez net ?
    Od: "Muminos" <muminos _Ledwozipek wulgarek_nienawidze spamu@wp.pl>

    witam,

    chcialbym miec konto walutowe, obsluga przez net.
    karty nie potrzebuje, oplaty minimalne
    jest takie cos ?
    dziekuje

  • 2. Data: 2004-02-13 07:28:23
    Temat: Re: gdzie konto walutowe przez net ?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Muminos napisał(a):

    > witam,
    >
    > chcialbym miec konto walutowe, obsluga przez net.
    > karty nie potrzebuje, oplaty minimalne
    > jest takie cos ?
    > dziekuje

    Hmmm......Multibank? http://www.multibank.pl

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 3. Data: 2004-02-13 21:53:56
    Od: "sg" <netty@poczta._wywal_to_onet.pl>

    Użytkownik "Muminos" <muminos _Ledwozipek wulgarek_nienawidze spamu@wp.pl>
    napisał w wiadomości news:c0htlb$gi5$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > witam,
    >
    > chcialbym miec konto walutowe, obsluga przez net.
    > karty nie potrzebuje, oplaty minimalne
    > jest takie cos ?
    > dziekuje

    PEKAO SA w ramach e konta mozesz miec subkonta walutowe - na pewnio $ i euro
    jak inne waluty to nie wiem - w kazdym badz razie nie doplaca sie za to.
    sg

  • 4. Data: 2004-02-16 18:24:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "sg"

    > PEKAO SA w ramach e konta mozesz miec subkonta walutowe

    Nordea ma calkiem wygodne - 3 zl/mies
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-02-16 19:47:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sg"

    > Nordea ma calkiem wygodne - 3 zl/mies

    ZTCP Nordea ma walutowe za darmo.
    Czy to znaczy ze trzeba tam miec zwykly rachunek (ROR czy cus podobistego) w
    PLN by miec rachunek walutowy?

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-02-16 21:07:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

    > ZTCP Nordea ma walutowe za darmo.
    > Czy to znaczy ze trzeba tam miec zwykly rachunek (ROR czy cus podobistego) w
    > PLN by miec rachunek walutowy?

    ja mowilem o Nordea VIP :-)
    samo walutowe jest chyba bezplatne, ale to mozna tylko trzymac
    a jak chce sie go uzywac to trzeba miec i zlotowkowe
    np przed wyjazdem przelalem sobie iles PLN na USD
    i widzac po chwili USD na rachunku
    w drodze do domu, w Galerii Mokotow pobralem USD na wyjazd
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-02-16 21:48:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Użytkownik "Slawek Kos"