  • 21. Data: 2003-06-26 10:57:40
    Temat: Re: gdzie konto w GBP?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No zaraz, a w Nordei bede to mial? Podglad znaczy?

    Bez ROR'u nie.

    > A ktory oddzial KB polecasz?

    IMHO wszystkie sa takie sobie :-) Ja mam w tym
    na Dabrowskiego bo pod nosem uczelnia i darmowy parking :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 22. Data: 2003-06-26 12:32:59
    Od: k...@p...onet.pl

    Konto walutowe w LGnet widac !
    Wszystkie konta bedzie widac, nie bedzie mozna robic przelewow z nich, ale
    bedzie mozna przegladac stan, historie rachunku, oprocentowanie jakie naroslo
    oraz bedzie mozna przelewac z rachunku netkonto na walutowe w czasie
    rzeczywistym.

    W Nordei jest podglad i mozna robic przelewy ( nawet zagraniczne )

  • 23. Data: 2003-06-26 12:39:31
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > W Nordei jest podglad i mozna robic przelewy ( nawet zagraniczne )

    Ale trzeba miec zlotowkowe - wtedy wszystko widac!
    A jak bedzie po fuzji z LG to nie mam pojecia - moze bedzie
    tak jak mowisz (i wplaty w kasie) ale co oni tam majastruja
    to na razie nikt nie wie :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 24. Data: 2003-06-26 12:46:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdepm9$4na$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Ale trzeba miec zlotowkowe - wtedy wszystko widac!
    > A jak bedzie po fuzji z LG to nie mam pojecia - moze bedzie
    > tak jak mowisz (i wplaty w kasie) ale co oni tam majastruja
    > to na razie nikt nie wie :-)

    Potwierdzam, pracownicy LG->Nordei tego nie wiedza ... "musialby Pan
    zadzwonic do informatykow, my o takich rzeczach nie wiemy".

    Konto walutowe w LG moze by mi sie jeszcze udalo zalozyc (na jak dlugo?),
    gdybym nalegal, ale pracownicy wyraznie odradzali robienie czegokolwiek.
    Ale faktycznie, LGnet mam (na jak dlugo?), wiec bylo(by) to dobre
    rozwiazanie.

    --
    Robert

  • 25. Data: 2003-06-26 13:46:11
    Od: k...@p...onet.pl

    Jakie zmiany ??
    Hmm no to wam powiem:

    Calkowite wdrozenie systemow informatycznych Nordei do oddzialow LG Petro Banku
    zakonczy sie w listopadzie i od tego miesiaca wszystkie placowki beda widnialy
    pod nazwa Nordea, rachunki beda identyfikowane jako Nordea, bedzie mozna
    bezplatnie wplacac/wyplacac z kont Nordei oraz bylych LG Petro, ktore zostana
    przekonwertowane na konta Nordei. Od listopada rowniez bankomaty LG Petro beda
    obslugiwaly karty Visa oraz jak teraz karty MC i Maestro. Bank bedzie wydawal
    karty VE,Maestro,Visa Classic, Master Card, American Express. System LGnet
    bedzie zastapiony przez SOLO. Od listopada klienci bylego LG Petro beda mogli
    bez prowizji wyplacac z bankomatow BZ WBK, wlasnych, Nordei oraz 2 razy w
    miesiacu w Euronecie. A od lipca 2003 dla klientow Nordei bedzie mozna wyplacac
    2 razy w miesiacu w Euronecie. Nie ma zadnych planow na temat LGnet. Nie
    wiadomo co sie z nim stanie. Jesli klient posiadal konto w Nordei i LG Petro,
    to automatycznie zostana podczepione do SOLO. Klient bedzie mogl zrezygnowac z
    ktoregos konta i podczepic kredyty/karty płatniecze do jednego konta. Nie
    wiadomo czy limity beda dodawane. Tyle przekazal mi opiekun konta Nordea Vip.

  • 26. Data: 2003-06-27 13:23:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdegk7$fad$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Ja, ja, ja :-))
    > Jest fajnie ale jak juz Robertowi pisalem nie wiem czy mozna miec
    > podglad via net bez ROR'u zlotowkowego. Na pewno mozna miec za darmo
    > comiesieczny wyciag.

    Wlasnie wrocilem z oddzialu KB na Niepodleglosci.

    Niedysponentka nie orientowala sie (nie odrozniala np. przyjecia przelewu od
    wyslania przelewu), ale zadzwonila i zszedl do mnie pan z rozliczen
    zagranicznych, ktory podal mi interesujace mnie informacje:

    - oplata miesieczna 0 zl
    - wyciag miesieczny poczta w ramach oplaty miesiecznej ;)
    - min. wplata 60GBP, ale otworza tez bez wplaty, jesli spodziewam sie
    przelewu
    - nie mozna miec podgladu przez net bez Ekstrakonta, ale - mila
    niespodzianka - pan zapewnil mnie, ze chetnie zadzwonia do mnie za kazdym
    razem jak przyjdzie przelew zagraniczny, jesli nie jest to zbyt czesto (tj.
    kilka razy dziennie - u mnie raz na 6 mies.)
    - koszt przyjecia przelewu, tu troszke skomplikowana konstrukcja:
    do rownowartosci 100USD - 0zl
    powyzej 100USD 0,15%, nie mniej niz 3zl, nie wiecej niz 100zl
    - rachunki sa w formatach NRB, a korespondentem w UK jest Royal Bank of
    Scotland (b. dobry bank, NB)
    - oprocentowanie 1%, sa tez lokaty stalo- i zmiennoprocentowe

    Co prawda jest % prowizja od przychodzacych przelewow, ale jak sie policzy,
    to wychodzi dla srednich sum wcale nie tak drogo, w moim przypadku znacznie
    mniej niz w BZWBK.

    Wiec chyba sie zdecyduje - bede wdzieczny za uwagi/sprostowania do
    powyzszego.

    Czesc powyzszego dotyczy zreszta kont w innych walutach obcych, a wiec moze
    zainteresuje wieksze grono osob.

    --
    Robert

  • 27. Data: 2003-06-27 13:30:26
    Od: k...@p...onet.pl

    Nie wiem czy ktos tu moze oferowal Pekao i rachunek biezacy w GBP ?
    Koszt prowadzenia 0zl, minimalny wkład 50GBP, ale mozna nastepnego dnia wyjac.
    Przelewy przychodzace z zagranicy - bezplatne. Przelewy wychodzace w raach
    Pekao bezplatne i mozna wyjac przy pomocy kart IKM kase w kazdym oddziale. A
    podglad do netu jest, gdy zalozymy te konto w oddziale, ktore jest w systemie
    Pekao24 - nie trzeba miec Eurokonta - sprawdzone w moim przypadku, ale na
    rachunku walutowym USD.

  • 28. Data: 2003-06-27 13:52:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <k...@p...onet.pl>:
    > Nie wiem czy ktos tu moze oferowal Pekao i rachunek biezacy w GBP ?

    Interesujaca oferta, wg. Twojego opisu.

    > Koszt prowadzenia 0zl, minimalny wkład 50GBP, ale mozna nastepnego
    > dnia wyjac. Przelewy przychodzace z zagranicy - bezplatne.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Bo ja widze:

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni14.xml?/sid=314/
    lang=PL/701118-316290-94791

    "Prowizja za realizację przekazów z zagranicy na rachunki klientów
    indywidualnych posiadających rachunek w Banku Pekao SA wynosi 0,1%, min. 20
    zł, maks. 100 zł."

    > kase w kazdym oddziale. A podglad do netu jest, gdy zalozymy te konto
    > w oddziale, ktore jest w systemie Pekao24 - nie trzeba miec Eurokonta
    > - sprawdzone w moim przypadku, ale na rachunku walutowym USD.

    Niestety wg.
    http://www.pekao.com.pl/pekao242.xml?/sid=72/701118-
    316290-94791

    u mnie nie ma jeszcze tego systemu :(

    A czy jest inna mozliwosc dowiedzenia sie o przychodzacym przelewie?
    Np. bezplatne przelewy?

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-06-27 14:23:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdhi7l$32r$...@t...icpnet.pl,
    Robert <s...@o...pl>:

    > A czy jest inna mozliwosc dowiedzenia sie o przychodzacym przelewie?
    > Np. bezplatne przelewy?

    bezplatne wyciagi mialo byc, sorki ...

    --
    Robert

  • 30. Data: 2003-06-27 14:36:05
    Od: k...@p...onet.pl

    Bezplatne wyciagi miesieczne.

    Zawsze, gdy otrzymywalem przelewy nie bylo pobranej oplaty za otrzymanie
    przelewu z USA.