  • 1. Data: 2002-07-23 09:14:26
    Temat: gazety.pl
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wie ktos co sie dzieje? Nie dziala juz duuuuzo czasu.
    domyslalm sie, ze na to mial wplyw zmiana wlasciciela PiG, ale... Szkoda
    go...
    Tak samo maja niedlugo zamknac archiwum w Gazeta.pl :(((

    Dobrze, ze Rzepa caly czas otwarta ;)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-23 14:09:13
    Temat: Re: gazety.pl
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > go...
    > Tak samo maja niedlugo zamknac archiwum w Gazeta.pl :(((

    NTG

  • 3. Data: 2002-07-23 16:33:57
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Rad'ek"

    > "AMRA"

    Dostałem raz odpowiedź z Seonetu:
    "Wydawnictwo GB przeszlo teraz to innej firmy INFOR'u
    i sa male problemu zeby sie z nimi dogadac."

    > NTG

    Jak najbardziej TG - jeżeli wie się że była tam dostępna Gazeta Bankowa.

  • 4. Data: 2002-07-23 17:01:15
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rad'ek wrote:
    > NTG

    PLONK!
    --
    pjo

  • 5. Data: 2002-07-23 17:03:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak najbardziej TG - jeżeli wie się że była tam dostępna Gazeta Bankowa.

    i Prawo i gospoadrka..

  • 6. Data: 2002-07-23 17:26:43
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Bogdan wrote:
    > Jak najbardziej TG - jeżeli wie się że była tam dostępna Gazeta Bankowa.

    I nie tylko. Nagminnie korzystałem :-(
    --
    pjo