  • 301. Data: 2018-12-20 19:49:51
    Temat: Re: frankowicze
    Od: z <...@...pl>

    Daj spokój nawalance politycznej.

    Sprawa zaczyna się koncentrować (i dobrze) na argumentach prawnych.

  • 302. Data: 2018-12-20 19:53:57
    Od: z <...@...pl>

    > Nie. Pytam czy jesteś powaznym człowiekiem, czy hipokrytą
    > z serii "rób jak mówię, nie jak czynię". Zwłaszcza jak rzucasz
    > takie górnolotne hasła.

    To tylko obrona przed bezczelną propagandą i zwalaniem całej winy/ryzyka
    na klientów.

    "A widziały gały co podpisywały" to nie jest górnolotne hasło?
    Kto tu jest hipoktytą?

  • 303. Data: 2018-12-20 22:08:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-12-18 o 23:34, s...@g...com pisze:

    > Bo wiedzialy co bank szwajcarski uczyni jak sie dlugo bedzie kurs franka atakowac.

    Skąd wiedziały, co uczyni bank szwajcarski i skąd wiedziały o "ataku na
    kurs franka" i skąd wiedziały, czy atak będzie trwał długo, czy krótko?

  • 304. Data: 2018-12-20 22:53:54
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-20, z <...@...pl> wrote:

    > To tylko obrona przed bezczelną propagandą i zwalaniem całej winy/ryzyka
    > na klientów.

    Ale winy za co konkretnie?

    > "A widziały gały co podpisywały" to nie jest górnolotne hasło?
    > Kto tu jest hipoktytą?

    1. Ja akurat jestem prawnie niewidomy, więc good luck with that.
    2. A gdzieś stękam że coś podpisałem bez czytania i teraz mi źle,
    głosząc jednocześnie? Czy nie rozumiesz co to znaczy hipokryta?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 305. Data: 2018-12-22 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jaki procent kredytow frankowych przestal byc splacany ?
    > Reszte stac, widac dobrze wybrali :-)

    IMO to oznacza tylko tyle ze to uczciwi ludzie a nie inwestorzy
    nastawieni na zysk.
    Tacy by juz dawno poszli w unikanie spłaty, upadłosc konsumencką etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 306. Data: 2018-12-22 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > i to jest normalne, że jak nie stać kogoś na kredyt w PLN to bierze
    > w walucie, która generuje dodatkowe ryzyko kursowe?

    To jest bardzo dobre pytanie...
    Oczywiściep rzede wszystkim do tych co tak to liczyli...

    > ale jak ktoś się czuje oszukany to idzie do sądu, ten rozpatrzy kto
    > ma rację
    >
    > wkleiłem wcześniej link, KNF chciał ograniczyć dostęp do kredytów
    > walutowych co wywołało wielkie larum wśród polityków PiS, którzy
    > uważali, że obywatelom ogranicza się dostęp do "taniego kredytu"

    Hmm, chcesz nas teraz przekonywac ze politycy to hipokryci i kłamcy? Nie
    musisz :))))

    > teraz narracja jest już inna: nadzór bankowy nie zadziałał
    > właściwie...

    i ze dzialają dla naszego dobra :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 307. Data: 2018-12-22 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > I Ty na czerwonym świetle nigdy nie przechodzisz panie Praworządny
    > Dobry?

    Zalezy gdzie. W wiekszosci europy jest to legalne...

    > A jak się światło zepsuje, to stoisz tam ad infinitum?

    Z pewnoscia jest jakis przepis na to ze mozna w takiej sytuacji:)

    > I jak pomagasz starszej pani przenieść ciężkie meble i da Ci za to
    > 10 zł, to denuncjujesz się od razu do skarbówki za niewystawienie
    > paragonu za usługę pomocy?

    W takiej sytuacji nie ma obowiazku wystawienia paragonu...

    > I prosisz o 500 zł mandatu? Zdaje się
    > ostatnio jakiegoś mechanika z tego faktu przećwiczyli.

    I wygrał w sądzie przy czym te sytuacje zupełnie do siebie nie przystają.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 308. Data: 2018-12-22 13:12:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Weź się dokształć w sprawie upadłości konsumenckiej i przestań głupoty wygadywać.

  • 309. Data: 2018-12-22 13:15:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-12-18 o 12:59, Budzik pisze:

    > IMO to oznacza tylko tyle ze to uczciwi ludzie a nie inwestorzy
    > nastawieni na zysk.
    > Tacy by juz dawno poszli w unikanie spłaty, upadłosc konsumencką etc.

    Wbrew pozorom większość ludzi jest uczciwa. Tyle, że to Państwo powinno
    za nimi stanąć.

  • 310. Data: 2018-12-22 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Masz kompletnie odjechane od rzeczywistości oczekiwania, próbujesz
    > to ubrać w jakieś szaty usługi oczywistej i oczekiwanej i jeszcze
    > mówisz, że to kwestia braku dobrej woli. Ten brak pani z Tap Madl,
    > to też brak dobrej woli?

    Tu jest zapewne klu problemu i trafiłes w punkt.
    Mam zupełnie inne podejscie do *uczciwosci* i jakosci obsługi etc.
    Jakos tak mi sie wydaje ze jak bank zawiera ze mna umowe na 30 lat to tak
    samo jak doradza mi podczas jej podpisywania, tak samo powinien sie
    opiekowac tym produktem przez 30 lat.
    Zwłaszcza jak wpakował klientów w tak ryzykowne rozwiazanie...

    Nie wiem co do Tap madl...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton