  • 1. Data: 2018-12-10 10:08:49
    Temat: jak tam sytuacja z getin?
    Od: karol <k...@g...com>

    jak widze zakasowała konkurencje w lokatach dajac 3,9

  • 2. Data: 2018-12-10 17:42:21
    Temat: Re: jak tam sytuacja z getin?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >jak widze zakasowała konkurencje w lokatach dajac 3,9

    Przy czym wydaje mi sie, ze wczoraj reklamowali, ze
    "do 1mln" i "bezpieczna" , a dzis sie pojaka 100k euro jeszcze

    https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    beztroska

    J.

  • 3. Data: 2018-12-11 02:34:22
    Od: <5...@9...023422.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przy czym wydaje mi sie

    Jak każdemu choremu...

    > ze wczoraj reklamowali, ze
    > "do 1mln" i "bezpieczna"

    Kłamali? Nie, to dlaczego o tym piszesz?

    > dzis sie pojaka 100k euro jeszcze

    ?!?

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2018-12-11 15:58:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    invalid.181211.invalid...
    >J.F. w

    >Jak każdemu choremu...

    >Kłamali? Nie, to dlaczego o tym piszesz?

    Troszeczke..

    >?!?

    Pojawia sie.
    Informacja, ze do 100k euro bezpieczne.