  • 1. Data: 2018-12-09 20:59:58
    Temat: Das Coin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jakis czas temu wielu naganiaczy w PL namawiało na zakup tej niby
    rewolucyjnej waluty.

    czy to juz jebło czy jeszcze ludzie kupuja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 2. Data: 2018-12-09 21:31:38
    Temat: Re: Das Coin
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-09, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Jakis czas temu wielu naganiaczy w PL namawiało na zakup tej niby
    > rewolucyjnej waluty.
    >
    > czy to juz jebło czy jeszcze ludzie kupuja?

    No można powiedzieć, że jebło. Co nie znaczy że ludzie nie kupują. :)

    https://subiektywnieofinansach.pl/dascoin-eldorado-k
    tore-konczy-sie-smetnie-monety-prawie-bez-wartosci-p
    rokuratura-na-tropie-licencja-na-zarabianie-nie-wypa
    lila/
    https://comparic.pl/tradingjam-doprowadza-dascoin-pr
    okuratury/

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2018-12-10 20:59:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    tore-konczy-sie-smetnie-monety-prawie-bez-wartosci-p
    rokuratura-na-tropie-licencja-na-zarabianie-nie-wypa

    mega wtopa, też byłem na spotkaniu i gość mi wklejał różne teksty, że z
    500 euro zrobi się 12keuro

    ale ilu się nabrało?

    to miała być kryptowaluta 3.0 ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2018-12-10 21:12:22
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    lila/
    okuratury/
    > mega wtopa, też byłem na spotkaniu i gość mi wklejał różne teksty, że z

    Literalnie całe środowisko kryptowalutowców wiedziało że to jest
    tzw. scam i coś na kształt piramidy finansowej. Z ludzi którzy
    agitowali za DasCoinem na grupach FB poświęconych kryptowalutom
    regularnie robiono sobie bekę. Ale widać firma nie skubnęła na
    tyle by się z tego zrobił Amber Gold. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2018-12-10 22:58:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > regularnie robiono sobie bekę. Ale widać firma nie skubnęła na
    > tyle by się z tego zrobił Amber Gold. :)

    ktoś jednak ten mega event w Wawie zorganizował, ciekawe czy im się
    koszty zwróciły?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2018-12-11 22:24:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

> [...]
    > regularnie robiono sobie bekę. Ale widać firma nie skubnęła na
    > tyle by się z tego zrobił Amber Gold. :)

    A to w ogóle miało jakieś identyfikowalne twarze w Polsce? Takie, które
    można o coś poważniejszego oskarżyć? Czy tylko kilku np. wirtualnych
    szefów na jakichś antypodach?
    --
    Krzysztof Hałasa