  • Data: 2018-12-13 19:37:19
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-12-18 o 08:05, J.F. pisze:

    > Chyba kontynuacja powyzszego rozumowania ... ale naprawde kwota
    > kredytu nie byla okreslona ?
    > Jakies tam 100 tys CHF ?
    > Czy Millenium zrobil kredyt na 250k PLN, indeksowane kursem CHF?

    Moim zdaniem za te kredyty powinni karnie odpowiedzieć zarówno bankowcy,
    ale i członkowie organów nadzoru finansowego. Od samego początku było
    wiadomo, że to oszustwo. Gdy koleżankom i kolegom zaciągającym te
    kredyty tłumaczyłem, że cudów nie ma i jeśli bank na lokatach płaci
    kilka procent za wkład, to oprocentowanie - przez jakąkolwiek by tego
    walutę nie przeliczać - musi być wyższe, to nie wierzyli.

    Teraz w sądach wygrywaj Ci, którzy nie spłacili. Ale nikt nie myśli o
    tych, którzy te kredyty pospłacali.