  • Data: 2003-04-17 11:27:46
    Temat: Re: [fortis] VE i brak odpowiedzi wydawcy
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b7lqfk$4ce$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Wczoraj miałem pierwszy zgrzyt w moich kontaktach z Fortisem.
    > Około godziny 22 w Warszawie próbowałem zapłacić Electronem za zakupy i
    > dostałem komunikat wyszczególniony w temacie. Próba podjęcia gotówki w
    > bankomacie Eronetu również się nie powiodła.
    >
    > Na grupie widziałem, że nie jest to pierwszy raz.
    > Czy ktoś z dłuższym stażem mógłby pokusić się o oszacowanie częstotliwości
    > tego typu przykrych niespodzianek.
    >
    > Dodatkowo, czy jest na ich stronach informacja o planowych wyłączeniach
> [...]
    karciane obsluguje Euronet. Wiec jak on padnie to ani nie zaplacisz nigdzie,
    ani nie pobierzesz kaski. Przy tego typu sytuacji wykonalem test i chcialem
    pobrac pieniadze z bankomatu Euronetu inna karta. I oczywiscie nici z tego.
    Mimo, ze cos z Euronetem jednak bylo nie tak to zadnej informacji bankomat
    nie podawal.