  • Data: 2003-04-17 12:00:08
    Temat: Re: [fortis] VE i brak odpowiedzi wydawcy
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nigdzie,
    > chcialem
    > tego.
    >
    > Być może, że to wina Euronetu a nie wyłączonego systemu w Fortisie
    > ale jakoś nie widzę skarg użytkowników mBanku czy też Multi.
    > Nie zmienia to jednak kwesti,
    > że informacja o tego typu zdarzeniach IMHO powinna być.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Tomasz Skorupa

    Informacji nigdy żadnej nie widziałem. Nawet rano zastanawiałem sie czy ten
    system Planet hula bez przerwy bo w mBanku to przerwy są zdecydowanie za
    często, no i są długie. Na stronie Fortisu w ogóle rzadko coś się zmienia,
    tak samo jak w jego ofercie :(. Co do drugiej karty, którą wtedy chciałem
    pobrać pieniadze to była własnie z mBanku, ale się nie skarżyłem ;)