  • 1. Data: 2004-03-04 20:33:51
    Temat: findusze inwestycyjne XELION ???
    Od: "ross154" <r...@N...o2.pl>

    Witam
    Czy ktoś miał do czynienia z doradcami finansowymi z XELION z Pekao SA?
    Szukam opinii na ich temat

    pozdr
    ross154

  • 2. Data: 2004-03-18 23:56:12
    Temat: Re: findusze inwestycyjne XELION ???
    Od: "Michał Mochoń" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ross154 <r...@N...o2.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Czy ktoś miał do czynienia z doradcami finansowymi z XELION z Pekao SA?
    > Szukam opinii na ich temat
    >
    > pozdr
    > ross154

    Witam
    Pracuje w Xelion.Doradcy finansowi i zapraszam na niezobowiazujace
    spotkanie. Przetestujesz mnie do woli. m...@p...onet.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Michał Mochoń
    konsultant finansowy

  • 3. Data: 2004-03-19 06:34:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał Mochoń" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Witam
    > Pracuje w Xelion.Doradcy finansowi i zapraszam na niezobowiazujace
    > spotkanie. Przetestujesz mnie do woli. m...@p...onet.pl
    > --

    ROTFL
    A moglbys podac namiary na ktoras z kolezanek? Chetnie sie spotkam i
    przetestuje ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2004-03-20 11:57:42
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Mar 2004 21:33:51 +0100,
    osoba podpisana: ross154 <r...@N...o2.pl>
    napisała:
    > Witam
    > Czy ktoś miał do czynienia z doradcami finansowymi z XELION z Pekao SA?
    > Szukam opinii na ich temat

    Ja mam konto w Xelion. Jest to trochę inaczej ubrane PekaoSA.
    Żadnej większej wpadki nie było, ale konto mam dopiero nieco ponad
    miesiąc. O funduszach niewielę Ci mogę powiedzieć.
    Jeśli potrzebny Ci jest interfejs do Bankomatów PekaoSA + Euronet za
    4PLN/mies
    to sprawdza sie znagkomicie. Do innych celów ... średnio. Mnie osobiście
    najbardziej boli brak opisów operacji w Internecie.:-(
    KJ

    --
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 5. Data: 2004-03-22 08:11:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja mam konto w Xelion. Jest to trochę inaczej ubrane PekaoSA.

    <rachu ciachu>

    A czy zlecenia stałe są tak samo rozwiązane jak w Eurokontach? Tzn. zmienne
    mogą być zarówno data jak i kwota?
    Czy przeszedłeś z Eurokonta? Jeśli tak to z jakiego i jakie rożnice?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2004-03-22 09:07:25
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > <rachu ciachu>
    >
    > A czy zlecenia stałe są tak samo rozwiązane jak w Eurokontach? Tzn. zmienne
    > mogą być zarówno data jak i kwota?
    Nie wiem, nie próbowałem.
    > Czy przeszedłeś z Eurokonta? Jeśli tak to z jakiego i jakie rożnice?
    Nie. Po wprowadzeniu opłat przez mBank otworzyłem konto w Multi i Xelion
    (interfejs VW jest dla mnie "błędogenny") celem sprawdzenia, które konto
    będzie lepsze do przelewów i PZ. Na razie Multi prowadzi - opisy są o
    wiele pełniejsze (i wogóle są). Jeżeli zostawię Xelion to jedynie jako
    (relatywnie tani) interfejs do placówek i bankomatów PekaoSA.
    KJ

  • 7. Data: 2004-04-06 17:28:22
    Od: "hania" <c...@w...pl>

    Ooooo! Tak. Ja mialam kontakt z kims, kto mial kontakt z Xelionem.
    Pare slow o slawetnym Xelionie:
    Z opowiesci klienta: "Chcialem byc klientem...z trudem umowilem sie na
    spotkanie. Tam dowiedzialem sie takich kosmicznych bzdur, jakich nie wymyslilaby
    Pani Krysia z okienka w najwiekszym przyplywie fantazji. A co dalej?
    Kredyt hipoteczny. OK Procenty jak się patrzy. 5,55% Tylko ptrzez dwa lata, ale
    zawsze . Pozniej nie wiadomo. NIkt nie wie. :-)))
    Musialbym stracic kilka godzin na opisywanie tego co przezylem i co przeszedlem,
    aby w koncu dopuszczono moj wniosek do szanownej oceny. I co? (dodam , ze moje
    dochody 8.500 brutto plus zona 6.000) Pstro. Myslicie , ze dostalem? Czekalem na
    decyzje 3 tygodnie. Mimo, ze reklamuja sie - decyzja w 2 dni!!!!. Dodam, ze moj
    kredyt Xelion rozpatrywalo PEKAO SA (?????). Mam tam konto 2 lata. Ale kazali mi
    isc do Xeliona. Czemu nie dostalem. NIe wiem. NIkt nie wie. Natomiast moje
    koszty poniesione przed decyzja to kilkaset zlotych. Musialem zalozyc konto
    (Xelion), wziac opinie z innych bankow, zalatwic jeszcze pare innych rzeczy....
    nie liczac pozniejszych kosztow samego kredytu (O ZGROZO!!!!!) i mojego czasu.
    Przepadlo mi mieszkanie. Cale szczescie nie przepadla mi kwota zaliczki, ktora
    wplacilem developerowi. ( Najlepsze będzie na koncu)
    Najbardziej wkurza mnie to, ze dopoki nie zaloze konta w Xelionie, to nikt nie
    przyjmie ode mnie nawet jednego papierka. Myslicie , ze tylko mnie spotkala taka
    przygoda z Xelionem? Nic bardziej mylnego. Poczytajcie prase..internet itp.
    A co dalej? Poszedlem do swojego banku. W Pekao SA ten sam system przepuscil
    mnie i dostalem kredyt. W dwa dni mialem podpisane dokumenty. Dwa-trzy tygodnie
    i wlasne mieszkanie.
    Gdyby nie kiepska obsluga, gdyby nie napadanie na klienta juz w drzwiach
    oddzialu, gdyby nie nastawienie na kase ...byloby inaczej.
    Kilka dni temu w Raiffeisen Banku spotkalem pracownika....Xeliona.
    Kobietka prawie plakala. Nie placa, nie szanuja, nawzajem donosza na siebie,
    wyrywaja sobie kliantow, dyrekcja klamie. Malo tego?
    Dla prasy mowi sie o wysokich obrotach o duzej ilosci doradcow. Ja nie wiem jak
    jest na prawde, ale powiedziano mi, ze 150 doradcow (tak podaja) pracuje
    kilkunastu, a z 1500 klientow (tak mowia) jest moze 300-350. Lacznie z tymi
    ktorzy zalozyli kiedys konto i nic tam sie nie dzieje.ALE DORADCY!!!! hehehehe
    A kredyty hipoteczne : kilkanascie sztuk!!!!
    Ubezpieczenia na zycie - kilkanascie sztuk. Tak mowia w CU.
    Jedynie fundusze sie sprzedaja. Gorzej z zaplata dla doradcow. Rotacja
    zatrudnienia 70% to niezla liczba nie? Mowi sie - chcesz nauczyc sie
    kombinowania, klamania i przezycia za 1000 zlotych miesiecznie z cala
    kilkuosobowa rodzina-IDZ DO XELIONA!!!!!. Ja wiem jedno - wtopili na calego.
    Bank Pekao Sa bedzie dalej tym samym bankiem. Bez względu na to, czy bedzie to
    robil przez Xeliona, czy nie.
    Popularny "Byczek" moze sie tylko o jedno modlic - aby Xelion nie zapaskudził mu
    do konca tego co juz i tak smierdzi."
    To slowa pewnego gentlemana , ktory sprawdzil i przekonal sie co to jest Xelion.
    I co wy na to optymisci???????? :-)))))))
    Ja sama nie wiem...kurcze :-)))) Jak Boga kocham :-))))))