  • 1. Data: 2004-03-04 20:29:38
    Temat: BPH mozilla linux/debian
    Od: "B.Szlachetko" <B...@p...wroc.pl>

    Witam!
    Czy komuś działa BPH z mozillą (linux/debian)?

    Próbowałem już niemal wszystkiego. Może jakis biblotek java-netbean
    brakuje, albo jakiś podobnych. Aplet w linii statutu zeznaje, że jest
    uruchomiony ale na stronie nie pojawia się "OK" przy aplecie. Dodam, że
    bąbelki testowe latają jak trzeba.

    Pomocy!!!

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-03-06 11:41:38
    Temat: Re: BPH mozilla linux/debian
    Od: reineman <r...@g...pl>

    B.Szlachetko wrote:
> [...]
    > brakuje, albo jakiś podobnych. Aplet w linii statutu zeznaje, że jest
    > uruchomiony ale na stronie nie pojawia się "OK" przy aplecie. Dodam, że

    A odswiez po zaladowaniu ....

  • 3. Data: 2004-03-06 15:46:45
    Od: "Jelcyn" <j...@h...no-spa-m.pl>

    > Witam!
    > Czy komuś działa BPH z mozillą (linux/debian)?

    uzywam Opery (z java) i windowsa. Po 19 stycznia bank ladnie smiga pod
    operka a przed 19 stycznia jak byl na starym oprogramowaniu to chodzil
    tylko pod *&*&(* IE

  • 4. Data: 2004-03-06 20:52:48
    Od: gieka <r...@g...pl>

    Użytkownik B.Szlachetko napisał:
> [...]
    > brakuje, albo jakiś podobnych. Aplet w linii statutu zeznaje, że jest
    > uruchomiony ale na stronie nie pojawia się "OK" przy aplecie. Dodam, że

    i jeszcze zauwazylem, ze trzeba dluzsza chwile odczekac az sie komponent
    zaladuje o pokaze OK.

    rein

  • 5. Data: 2004-03-06 20:54:15
    Od: reineman <r...@g...pl>